2010-12-16, 15:43
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbarernaAnfaller
Han är mer eller mindre ett geni. Alltid helt sjuk humor. Rekommenderar den relativt nysläppta The Other Guys, gapskratt är garanterat.

Tycker inte att the other guys va så bra. Inte så rolig heller, om man jämför med alla andra av hans filmer.
Såg Talladega Nights nyss vilken jag missat och den va rätt bra faktiskt. Men anchorman och step brothers är nog hans bästa filmer...
Senast redigerad av [complex] 2010-12-16 kl. 15:46.
Citera
2010-12-16, 15:45
Medlem
listigts avatar
The Other Guys var riktigt usel. Will Ferrel's prestation var som vanligt bra och rolig, men filmen i helhet var riktigt dålig. Rekommenderas ej.
Citera
2010-12-16, 15:47
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigt
The Other Guys var riktigt usel. Will Ferrel's prestation var som vanligt bra och rolig, men filmen i helhet var riktigt dålig. Rekommenderas ej.

Mmm. Kan faktiskt hålla med om att den inte var nån höjdare direkt..
Citera
2010-12-16, 15:48
Bannlyst
Hur fan kan man göra en tråd om Will Ferrell när vi har en man som John Cleese?
Citera
2010-12-16, 15:52
Medlem
Rompahs avatar
Tråkig grabb den där will ferrell
Citera
2010-12-16, 18:52
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argentum.Astrum
Hur fan kan man göra en tråd om Will Ferrell när vi har en man som John Cleese?
För att Will Ferrell är så mycket roligare än John Cleese?
Citera
2010-12-16, 19:18
Medlem
PreaCs avatar
Han är bara känd för sitt krull

Men han har ju förbannat roliga personligheter i sina karaktärer
Citera
2010-12-16, 21:11
Medlem
bumbaclot.s avatar
Tycker faktiskt att Ferrell är en grym skådespelare Hans skådespeleri är underbart i You're Welcome America. A Final Night with George W Bush och många av hans filmer är grymt roliga!

Vet inte om jag skulle gå så långt som att säga att han är vår tids största komiker kanske men han tillhör iallafall toppen vill jag påstå.
Citera
2010-12-16, 21:15
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Tycker faktiskt att Ferrell är en grym skådespelare Hans skådespeleri är underbart i You're Welcome America. A Final Night with George W Bush och många av hans filmer är grymt roliga!

Vet inte om jag skulle gå så långt som att säga att han är vår tids största komiker kanske men han tillhör iallafall toppen vill jag påstå.
Den var jag och såg live på Broadway. Riktigt jävla kul var det.
Citera
2010-12-16, 21:21
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Den var jag och såg live på Broadway. Riktigt jävla kul var det.

Fan vad avundsjuk jag blev nu. Kan verkligen tänka mig att det var en riktig upplevelse. Då måste jag ju fråga i ren nyfikenhet hur mycket det kostade?
Citera
2010-12-16, 21:43
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Fan vad avundsjuk jag blev nu. Kan verkligen tänka mig att det var en riktig upplevelse. Då måste jag ju fråga i ren nyfikenhet hur mycket det kostade?
Var tvungen att kolla på mina gamla Ebay kvitton, jag fick betala 270 dollar. Köpte biljetten i mitten av januari, front row seats Skulle åkt på sommaren istället men bestämde mig för att dra i februari så att jag kunde se min favorit komiker live när man väl var där.

Bäst av allt med hela upplevelsen var att jag blev en av dom få utvalda att få ett smeknamn av honom när han körde grejen där han bad folk att räcka upp handen och säga vad man hette och jobbade med. Mot slutet av showen kollade han även på mig och kallade mig smeknamnet igen och gav mig tummen upp, varav jag svarade med att ge tummen upp åt honom, och fick då två tummar upp från honom.
Citera
2010-12-16, 21:46
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Var tvungen att kolla på mina gamla Ebay kvitton, jag fick betala 270 dollar. Köpte biljetten i mitten av januari, front row seats Skulle åkt på sommaren istället men bestämde mig för att dra i februari så att jag kunde se min favorit komiker live när man väl var där.

Bäst av allt med hela upplevelsen var att jag blev en av dom få utvalda att få ett smeknamn av honom när han körde grejen där han bad folk att räcka upp handen och säga vad man hette och jobbade med. Mot slutet av showen kollade han även på mig och kallade mig smeknamnet igen och gav mig tummen upp, varav jag svarade med att ge tummen upp åt honom, och fick då två tummar upp från honom.

Vilken grej Känns som att det rätta ordet för att beskriva den upplvelsen är: Legendariskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in