Jag har nyss fått min nya mus, en Razer Diamondback 3G.
I den inkluderas en CD med ett litet sött program där man kan ändra scrollhastighet, mus-sensitivity och lite sådant.
Men min fråga är hur sjutton jag ska bära mig åt för att bara den sensitivityn som jag ställer in i razer-programmet ska gälla.
Det är jävligt störigt att den ändras när man går in i CS och det är svårt att få till det så att det blir exakt samma.
Så det jag helt enkelt vill ha gjort är att göra så att CS inte påverkar mus-sensitivityn någonting överhuvudtaget.
Är det möjligt?
Om tråden är felplacerad så flytta den gärna. Jag kom nämligen nyss på att detta kan klassas mer som ett CS-problem, aja, vi får väl se vad moderatorerna tycker.
Hmm, det är nog svårt. Tror inte det finns något annat sätt än att helt enkelt manuellt justera känsligheten i CS till den är där du tycker är samma.
Är ju inte allt för jobbigt, borde inte ta mer än någon minut
Hmm, det är nog svårt. Tror inte det finns något annat sätt än att helt enkelt manuellt justera känsligheten i CS till den är där du tycker är samma.
Är ju inte allt för jobbigt, borde inte ta mer än någon minut
Det har du iofs rätt i.
Får väl helt enkelt försöka att hitta en så snarlik sensitivity som möjligt, skriva ner den och sedan köra på det
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!