De personer som sitter härinne på FB och skriver att man får skylla sig själv som inte använder kondom. Hur resonerar ni? Menar ni på fullt allvar att om Er flickvän eller någon annan knaprar p-piller så trär ni ändå på en kondom varje gång ni ska ha sex med henne?

*hoppas inte*
Om nu p-piller finns och en tjej äter dessa, varför ska man då behöva använda kondom. Isf kan man ju helt sluta använda och sälja p-piller.
Är hon med barn så har han haft en extrem otur (iofs tror jag hon blåser honom) som lyckats göra henne gravid.
Om man lever efter melodin att man "aldrig kan vara säker" så blir i stort sett allt i livet jobbigt. När du ska cykla bör du isf dra på dig ryggskydd, knäskydd, armbågsskydd PLUS hjälm såklart. Bil ska du endast åka i om du har bälte, den är så ny att det finns airbag och andra saker som ökar chanserna att klara sig vid en krock.
Skärp Er.
Till TS, jag lider med dig och hoppas att hon bara ljuger. Gör hon inte det och du absolut inte vill ha barn. Då får du övertyga henne om att det bästa för barnets, hennes och din framtid är att göra en abort. Även fast du enligt lagen är skyldig att betala underhåll till henne kan du kräva följande:
Väljer hon att behålla barnet trots ditt avståndstagande kan du förklara för henne att du helt kommer avsäga dig vårdnaden om ungen, att du vägrar betala underhåll osv. Och en tjej kan inte vara så jävla dum (oansvarig) att hon i de läget vill sätta ett barn till världen. Nu finns det säkert de personer som anser att TS är oansvarig som inte tar ansvar för sina handlingar men då kan jag påminna Er om början på texten igen. Sannolikheten att en tjej ska bli gravid när hon äter p-piller är väldigt väldigt liten. Därför ska han inte behöva ta något ansvar. PM:a mig för mer info i frågan