2008-09-30, 21:50
Medlem
NeonHearts avatar
Det är ju helt sjukt att man kan bli utnytjad på det här visset. Kan man inte anmäla henne för misshandel eller något? Har du tur så bluffar hon. Har en kompis vars "flickvän" körde med den så fort han försökte fly från henne.
Citera
2008-09-30, 21:51
Medlem
Dessa historier om tjejer som "råkar" bli gravida eller skyller på att personen ska ju åka iväg så jag sluta med pillerna. Hur blåst får man lov att bli, är dom så blåsta eller det är ett fult sätt att behålla killen, få ett barn innan han drar. Jag blir rädd att se att det ändå är ganska många som gör såhär, tänker dom inte ett dugg på barnet eller pappan? Jag hade skämts om jag gjort en sån handling och mitt samvete hade plågat mig till självmord. Men vissa är helt enkelt så slut i huvudet och kan inte tänka på nån annan än sig själv.
Citera
2008-09-30, 22:23
Medlem
Alla bror duktig som sitter hemma och knapprar in "skyll dig själv", "använd kondom då" och dylikt kan bara dra nåt gammalt över sig.
Jävligt lätt att vara efterklok när man har att göra med en manipulativ hora..!

Lätt att säga om man aldrig får ligga hursomhelst, fula jävlar!

Be henne göra abort. Vägrar hon så fixa fram abortpiller du lurar i henne via dryck eller föda. Ingen jävla unge om du inte vill! Lycka till å hoppas det löser sig!
Citera
2008-09-30, 22:29
Medlem
Grattis till faderskapet!

Pallar inte läsa allt, men hur känns det? nervöst?
Citera
2008-09-30, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Grattis till faderskapet!

Pallar inte läsa allt, men hur känns det? nervöst?

Skratta inte!

Fan, TS. Klantigt värre.

Väljer hon att behålla barnet så får du stå ditt kast. Tyvärr kan du ju inte tvinga henne till abort, hur mycket du än skulle vilja.
Citera
2008-09-30, 23:21
Medlem
Biatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajbaj
Hon har en utebliven mens. Det är därför hon tror hon är på smällen. Och så har hon alla de där andra symtomerna.

Vilka symptom?

Att vara gravid = Ömma bröst, humörsvängningar pga hormoner går ofta på toa, "mensvärk" och illamående..

Att vänta på mens = Ömma bröst, PMS med humörsvägningar, kroppen samlar på sig vätska och man går på toa ofta, mensvärken känner man av några dagar innan och jag blir lite lätt illamående vid mens..

Med andra ord.. Jag är nog fan gravid varje månad...

Citat:
Men... Vad händer om hon nu vill föda det här barnet, uppger mig som fader och helt enkelt blir en plåga för mig all framtid. Måste jag betala henne/barnet? Vad är det för summor vi snackar om isf?

Du får betala 1273 kr i månaden såvida hon inte kräver/stämmer dig på mer pengar..
Med andra ord 1273x12= 15276 kr
15276x18(år)=274968 kr

Betalar du inte så lär du få fogden och allt sånt på dig!
Om tjejen vägrar säga vem som kan vara pappa så kan FK vägra ge henne något underhåll.
Så att sätta "fader okänd" i sverige är MYCKET MYCKET svårt!
Det kommer bli en sjujävla utredning.

Citat:
Om jag säger "Nej, det där är inte min unge". Vad kommer att hända då? Blir jag tvungen att göra ett faderskapstest?

Ohh yes! I värsta fall kommer polisen och hämtar dig och kör dig till en vårdcentral där du får lämna DNA i form av blodprov eller salivprov!

Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Alla bror duktig som sitter hemma och knapprar in "skyll dig själv", "använd kondom då" och dylikt kan bara dra nåt gammalt över sig.
Jävligt lätt att vara efterklok när man har att göra med en manipulativ hora..!

Men om nu tjejer är så lömska, varför är ni killar då inte så jävla smarta och sätter på er kondom??
Talesättet att en kvinnas list övervinner mannens förstånd är nog fanimig sant..
Senast redigerad av Biatch 2008-09-30 kl. 23:24.
Citera
2008-10-01, 01:22
Medlem
Nu måste du väl ändå skoja lite, menar du att det är ok att lura någon till att bli pappa?

ps. För i så fall är du dum i huvudet.

ps2. Om du menar att man ska ha kondom för att klara sig tjejer som är dumma i huvudet som menar att det är ok att lura någon till att bli pappa, då är du inte dum i huvudet.
Senast redigerad av arkel 2008-10-01 kl. 01:25.
Citera
2008-10-01, 01:28
Medlem
Psyko Dads avatar
Det där hände en vän till mig när han bara var 17 år & hade sin första tjej. Hon blev gravid & trots de hade kommit överens om abort så vägrade hon det i sista stund. Detta resulterade i ett 15-17 årigt långt förhållande där båda var olyckliga. Han för han älskade inte henne utan ställde bara upp av plikt. Hon var olycklig för han var rätt elak mot henne genom alla år.
Citera
2008-10-01, 01:36
Medlem
Biatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkel
Nu måste du väl ändå skoja lite, menar du att det är ok att lura någon till att bli pappa?

ps. För i så fall är du dum i huvudet.

ps2. Om du menar att man ska ha kondom för att klara sig tjejer som är dumma i huvudet som menar att det är ok att lura någon till att bli pappa, då är du inte dum i huvudet.

Klart man inte ska luras..
Men om man känner att man inte riktigt kan lita på någon så sätter man väl på en kondom??
Jag skulle ALDRIG ha sex med något ONS eller en "ny" utan skydd!
Citera
2008-10-01, 01:50
Medlem
Abstruss avatar
Fan, det här får mig att tänka på att jag inte skulle dragit av kondomen förra lördagen
Citera
2008-10-01, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Klart man inte ska luras..
Men om man känner att man inte riktigt kan lita på någon så sätter man väl på en kondom??
Jag skulle ALDRIG ha sex med något ONS eller en "ny" utan skydd!

Fast det är ändå det du insinuerar. Din attityd bevisar bara att tjejer ÄR dumma i huvudet och inte är värda mer än att pissas på.
Citera
2008-10-01, 07:11
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Fast det är ändå det du insinuerar. Din attityd bevisar bara att tjejer ÄR dumma i huvudet och inte är värda mer än att pissas på.

Det är det väl inte. Om man menar att man har att göra med en "manipulativ hora" så är man ju korkad om man inte använder kondom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in