Ja spelar första värden bana 4 tro ja er nästan vid slutet ni vet den banan som man klätrar ner på en inner gård der det finns massa bilar som er sönder som finder gömmer sig bakom ja dödat alla med masin gevärt på över våningen dödat alla som kom ner med helikoptern sen ja går vid en jätte stor hjärn dör säger min solad att ja ska kalla på nån men alla gömmer sig på övervåningen mittmånt der ja skönt med maskingeväret hoppas ni förstår min staving ja er kass på stava
Efter att ha läst igenom ditt inlägg ett antal ggr. så tror jag att jag fattar vad du menar. Tyvärr så var det väldigt längesedan jag lirade Killzone så jag kan inte komma med mer hjälp än en länk till en guide hos GameFAQs:
Efter att ha läst igenom ditt inlägg ett antal ggr. så tror jag att jag fattar vad du menar. Tyvärr så var det väldigt längesedan jag lirade Killzone så jag kan inte komma med mer hjälp än en länk till en guide hos GameFAQs:
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!