2008-09-29, 21:38
Medlem
Nr jag frsker installera Frozen Throne p min MacBook sger den t mig att installera Reign of Chaos, trots att jag har det p datorn. Jag fr inte chansen att visa vart det finns, det enda alternativet r en knapp som lnkar till nn online-affr, och s en knapp som avslutar installationsprogrammet. Bde RoC och TFT r kpta pc/mac-versioner, och RoC gr att spela utan problem. Allt p datorn ska vara uppdaterat, OS X 10.5.5. Nn som vet vad det kan vara?
Citera
2008-09-29, 22:06
Medlem
effses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hilpert
Nr jag frsker installera Frozen Throne p min MacBook sger den t mig att installera Reign of Chaos, trots att jag har det p datorn. Jag fr inte chansen att visa vart det finns, det enda alternativet r en knapp som lnkar till nn online-affr, och s en knapp som avslutar installationsprogrammet. Bde RoC och TFT r kpta pc/mac-versioner, och RoC gr att spela utan problem. Allt p datorn ska vara uppdaterat, OS X 10.5.5. Nn som vet vad det kan vara?

Har haft samma problem. Problemet var d att det var fel p Reign of Chaos skivan. Lsningen var bara att tanka ner Reign of Chaos frn ngon tracker och installera med ditt inkpta spels cdkod. Det var s jag lste det

Om det mjligtvis inte skulle funka, testa att ladda ner Frozen Throne ocks.
Citera
2008-09-29, 22:32
Medlem
sladdetasss avatar
Jag hade nog gjort det som det som kommenterade innan mig sa. Eller s kan du jo lna ngon kompis skivor och kra med din egen CD-key.
Citera
2008-09-30, 16:43
Medlem
effses avatar
Kan tillgga att det inte har ngot med mac att gra, det r precis samma problem med pc.
Citera
2008-10-02, 07:13
Medlem
Det var RoC-skivan det var fel p. Tack fr hjlpen.
Citera
2008-10-02, 16:28
Medlem
effses avatar
Citat:
Det var RoC-skivan det var fel p. Tack fr hjlpen.

S lite s
Citera
2008-10-02, 16:44
Medlem
Sorgbarns avatar
Citat:

Jag har exakt samma problem, kan bara frklara det hela med svart magi.
Citera
2008-10-02, 18:06
Medlem
effses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgbarn
Jag har exakt samma problem, kan bara frklara det hela med svart magi.

Kan du inte lsa tidigare poster?

Du ska ladda ner RoC frn The Pirate Bay fr att sen installera det med DIN cdkod, allts den som du har p spelet du kpte. Installera sedan TFT Som vanligt. Klart!
Citera
2008-10-02, 18:16
Medlem
Sorgbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av effse
Kan du inte lsa tidigare poster?

Du ska ladda ner RoC frn The Pirate Bay fr att sen installera det med DIN cdkod, allts den som du har p spelet du kpte. Installera sedan TFT Som vanligt. Klart!

Jag lste tidigare poster, och jag fick ett svar p mitt problem. Jag ser emellertid inte varfr detta skulle hindra mig frn att skriva i trden och bertta att jag har samma problem som TS. Men tack fr ditt svar, det hjlpte.
Citera
2008-10-02, 18:29
Medlem
effses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgbarn
Jag lste tidigare poster, och jag fick ett svar p mitt problem. Jag ser emellertid inte varfr detta skulle hindra mig frn att skriva i trden och bertta att jag har samma problem som TS. Men tack fr ditt svar, det hjlpte.

D ursktar jag mig Jag kanske misstolkade ditt inlgg, men vi bda r njda s varfr gnlla :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in