• 2
  • 3
2008-10-01, 19:40
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenfingers
onani är synd och porr också sluta med det och gift dig
Onani är ingen synd.
Det är ju att ha sex med någon som man verkligen älskar...
Citera
2008-10-02, 00:10
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrei Rublyov
Jag runkade en gång till en sjuk japansk film där en tjej blev påsatt samtidigt som nån högg av henne benet . Eller ja, runkade väl inte direkt. Blev nyfiken på vad det var och tryckte på länken. Eftersom att jag att hade runkat infernaliskt strax innan så var dasén på bristningsgränsen, så trots att jag tog bort händerna från lekemannen så kom jag ändå.
Jävligt skämmigt må jag säga, sjuk jävla film också.
Sitter här och gapflabbar.

Och ja visst har det hänt att man har kommit in på nåt sidospår så som shemales eller skitfeta brudar när man har suttit och runkat framför datorn och då skäms man alltid litegran efteråt. Det finns för mycket snusk på internet.
Citera
2008-10-02, 20:33
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Jag runkade en gång till en sjuk japansk film där en tjej blev påsatt samtidigt som nån högg av henne benet . Eller ja, runkade väl inte direkt. Blev nyfiken på vad det var och tryckte på länken. Eftersom att jag att hade runkat infernaliskt strax innan så var dasén på bristningsgränsen, så trots att jag tog bort händerna från lekemannen så kom jag ändå.
Det måste vara det här klippet du såg:
http://www.newsfilter.org/view_video.php?id=47292

Det är garanterat fejk och kommer troligen från någon sjuk splatterfilm.
Citera
2008-10-03, 02:19
Medlem
mentozs avatar
Citat:

Har du sett filmen från exet.nu? Har jag rätt?
Citera
2008-10-03, 02:28
Medlem
H0nkens avatar
För några år sedan hade jag en period då jag, motvilligt får jag lov att säga, fann hästporr upphetsande (alltså tjejer som blir knullade av hästar och ingenting annat).
Då fick jag ofta lite ångest efteråt där jag tänkte på vem fan jag höll på att bli egentligen (skabbig pervogubbe med seriemördarhockeyfrilla och flaskbottensglasögon).

Lyckligtvis kom jag över mitt hästporrstadium och idag finner jag ingen njutning i att se sådana filmer.
Citera
2008-10-05, 01:48
Medlem
Gautamas avatar
Pissfilmer är man ju inte så jävla stolt över att man runkar till...
Citera
2008-10-05, 01:52
Medlem
flumdrutts avatar
skämmas över en runk

skämmas över en runk är nog fan det sista jag kommer göra. Den skamsenhet ni känner är efter måga års förtryck från religioner. Skräpning för fan. Runka på och njut.
Citera
2008-10-05, 01:54
Medlem
Trolldockans avatar
Får du ångest över att kolla på porrfilm är det nog dig själv du ska titta närmare på. Inte porrfilmen.
Citera
2008-10-05, 05:16
Bannlyst
Brukar få lite små ångest och tappa upphetsning ibland när det går till FÖR hårt i porr.
Jag brukar satsa på att leta efter nakna grrrls som har liknande grejer min flickvän har och bara kolla en stund på det. Känns liksom mer rätt att runka till bilder av min flickvän.. Delvis för att hon har sagt att jag får det
Citera
2008-10-05, 18:06
Bannlyst
Det är ju inte själva runken han menar, utan om du råkat runkat till något väl bizzart.
Citera
2008-10-05, 22:59
Medlem
Lokalizers avatar
Citat:
Haha, där känner man igen sig!
"Vad fan runkar jag till egentligen?" Den tanken har kommit upp några ggr

Men ångest? Njae, inte direkt...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in