Citat:
Ursprungligen postat av ikosaedri
ja... jag sa ju att folk inte är tillräckligt intelligenta för att förstå den. jag förstår inte vad du menar med "vänligaste". du kanske menar "vanligaste".
Vänligaste menas att man tar metaforerna så långt som möjligt och tolkar du hur fan man vill. Intelligens har inget med bibeln och göra, snarare har saknad av intelligens det, när man väljer att blunda och lita på en "högre makt" istället för att se på verkligheten tyder det på rädsla och ointellige
Citat:
vad är ologiskt med den? floder och översvämningar händer hela tiden.
Det finns inte tillräckligt med vatten för att täcka jorden på jorden. Sen så är det svårt att hämta ett djur av varje sort då alla arter är spridda över hela planeten.
Citat:
incest är fel för att barnen kan bli cp. men det hände inte när adam och eva levde för att människorna var mer perfekta då (därför levde de också längre). dessutom hade de inget val. adam gifte ju sig med sitt revben, så det är inte så farligt.
Incest orsakar inte CP
http://en.wikipedia.org/wiki/Cerebral_palsy#Causes lär dig lite innan du yttrar dig, jag tvivlar verkligen på att du är 18...
Med två individer som bas till hela mänskligheten kan vi omöjligt ha den genetiska mångfalden vi har idag bland oss människor.