Citat:
Ursprungligen postat av Goblin
Min syster verkar ha ungefär samma kropp och hon passar grymt bra i
www.fornarina.com måste jag säga. Jag var med som smakråd när hon köpte dem och det var faktiskt så att inga andra modeller passade henne. Nu var detta ett par år sedan men det kan ju vara värt att testa.
Jo, jag har sett ett par stycken med rumpa som haft Fornarina. Vete fan, kanske är värt att testa ändå? Jag har haft vissa aversioner emot det märket eftersom det känts lite fjortisvarning på det, men vafan. Snart skiter jag i vilket.
Citat:
Ursprungligen postat av pumpted
jeans på "tantavdelningen" torde passa dig bättre? ta det inte som en förolämpning.. själv handlar jag byxor på gubbavdelningen (dvs vidare ben och något högre midja) då det sitter betydligt mycket bättre och är snyggare än dagens låga och trånga mode.. tyvärr thats life.
Haha, tantavdelningen gör mig inget alls! Det är oftast där det finns kläder för de som är av kvinnligt kön men som inte ser ut som 12-åriga småpojkar i kroppen... Skitsamma om det är jag och ett gäng trebarnsmorsor från Rissne som handlar jeans där. Så länge det inte är rhinestones på bakfickorna och Rissne-morsorna vill ha med mig att dricka rödvin och spela bingo på lördagkvällarna...
Skämt åsido: de jeansen jag är ute efter ska alltså inte ha några konstigheter, vanlig 5ficksmodell, men de måste också vara långa i benen. Jag har haft ca 34-36 i benlängd på de jeans jag hittills har haft, så det är viktigt.
Men tack för tipsen so far, jag ska kolla in tantavdelningar och Fornarina lite mera.