2008-09-29, 16:14
Medlem
Nu har jag läst alla forum å inlägg angående detta och skiten funkar fortfarande inte, jag kastar snart ur skiten från mitt fönster funkade prima igår men nu e det fucked up!!!!!!!!!
Citera
2008-09-29, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Stämmer bra det
" Xbox Live kommer vara nere för underhåll på måndagen den 29 september.
Även My Xbox på www.xbox.com kommer vara nere då.
I svenskt tid kommer det vara nere klockan 09:01.
Det kan ta upp till 24 timmar.
Och det är en förberedelse för den stora uppdateringen i höst.
Det kommer inte vara nåt nytt efter det på måndagen. "

Har ni uppfattat mig korrekt rätt n!xxo
har ochså varit förbannad idag!
Citera
2008-09-29, 16:21
Medlem
SnuFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rindal
Nu har jag läst alla forum å inlägg angående detta och skiten funkar fortfarande inte, jag kastar snart ur skiten från mitt fönster funkade prima igår men nu e det fucked up!!!!!!!!!

Bryr du dig ens om att läsa meddelandena från Microsoft som du får i din inbox ?

uppenbarligen inte.
Citera
2008-09-29, 18:21
Medlem
tripleas avatar
Jag fick då inget meddelande från Microsoft om planerad nertid för Xbox live. Hur som helst, för allmän kännedom: Xbox live har driftsavbrott. I morgon kl 09.00 ska det vara igång igen. Kanske kan man sätta den informationen i ämnesraden?
Citera
2008-09-29, 18:31
Medlem
mo0kies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triplea
Jag fick då inget meddelande från Microsoft om planerad nertid för Xbox live.

Det har ju stått i dashboard'en de senaste dagarna.
Rätt svårt att missa.
Citera
2008-09-29, 19:29
Medlem
On fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mo0kie
Det har ju stått i dashboard'en de senaste dagarna.
Rätt svårt att missa.

Jag fick till och med ett mail
Citera
2008-09-29, 20:59
Medlem
Jag har inte använt min 360 på månader, men idag skulle jag gå in och ladda hem lite demos. Fy fan vad jag har hållit på för att få det att fungera och nu läser jag detta
Citera
2008-09-29, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frolle
Jag har inte använt min 360 på månader, men idag skulle jag gå in och ladda hem lite demos. Fy fan vad jag har hållit på för att få det att fungera och nu läser jag detta
Hahahhahahahahahahahaha kan inte sluta skratta, tror jag har vridit och vänt i snart 4 eller 5 timmar med detta, trodde det va routern som balla ur, köpte xbox live påvägen hem från jobbet och har hållt på sen dess tills NU.

Fan vad störigt, har även kontot bundet till min andra mail som ja inte läser så ofta så jag såg inte det + att jag inte använt xboxen på några dagar..

Avgå microsoft, upp med skiten nu!
Citera
2008-09-29, 23:03
Medlem
sidyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chabbsteR
Hahahhahahahahahahahaha kan inte sluta skratta, tror jag har vridit och vänt i snart 4 eller 5 timmar med detta, trodde det va routern som balla ur, köpte xbox live påvägen hem från jobbet och har hållt på sen dess tills NU.

Fan vad störigt, har även kontot bundet till min andra mail som ja inte läser så ofta så jag såg inte det + att jag inte använt xboxen på några dagar..

Avgå microsoft, upp med skiten nu!
haha precis samma här! köpte live i går för första gången på några månader, på väg hem planerad jag min kväll. Satt i säkert 2 timmar och försökte ändra mtu och allt vad det var.
Citera
2008-09-29, 23:07
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sidys
haha precis samma här! köpte live i går för första gången på några månader, på väg hem planerad jag min kväll. Satt i säkert 2 timmar och försökte ändra mtu och allt vad det var.

Haha, har ni en till som varit inne i routern och pillat på MTU (;
Inte fan kollar man på mail som man får i från Microsoft, 99% är ju nonsens. Läser aldrig vad som står på dashboard, startar mitt spel och spelar. Men tur att flashback har svaren på alla frågor.

Ska bli spännande med ny dashboard!
Citera
2008-09-30, 02:08
Medlem
sidyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Haha, har ni en till som varit inne i routern och pillat på MTU (;
Inte fan kollar man på mail som man får i från Microsoft, 99% är ju nonsens. Läser aldrig vad som står på dashboard, startar mitt spel och spelar. Men tur att flashback har svaren på alla frågor.

Ska bli spännande med ny dashboard!
Det är rikitgt missvisande att de hänvisar till fel som inte är orsaken, de borde ju kunna stå i felmeddelandet som man får upp när manmisslyckas att ansluta att live är tillfälligt nere. Nytt dashboard? hur kommer det skilja sig från det vi har i dagsläget?
Citera
2008-09-30, 02:50
Medlem
mo0kies avatar
Nya dashboarden kommer inte än på ett tag läste jag i nån tråd, denna update är endast nån form av förberedelse.

Vad jag sett så kommer den se skitlöjlig ut, ser inte fram emot det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in