2008-09-29, 01:07
Medlem
stenbrotts avatar
ställer säkert en fråga som ställts förut men har inte hittat ett riktigt svar på det än..
har tänkt köpa ett xbox 360 och använda det på min tv som är hd ready men ej har hdmi ingång så frågan är om det funkar att köra via dvi, vga eller den medföljande kabeln och få hd upplösning?
Citera
2008-09-29, 07:53
Medlem
On fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stenbrott
ställer säkert en fråga som ställts förut men har inte hittat ett riktigt svar på det än..
har tänkt köpa ett xbox 360 och använda det på min tv som är hd ready men ej har hdmi ingång så frågan är om det funkar att köra via dvi, vga eller den medföljande kabeln och få hd upplösning?

Använd komponent kabeln som medföljer så får du bra bild, alltså inte scarten utan dom tre andra sladdarna som är röd, gul och blå. Slå om till HDTV på kontakten som sitter i xboxen också bara.
Citera
2008-09-29, 08:36
Medlem
KiMeisters avatar
SÖK! Finns ju ungefär 1 000 000 som svarar på det här redan. Och om du nu mot förmodan inte skulle hitta nått och behöver posta så gör det i rätt jävla tråd.
Citera
2008-09-29, 08:54
Medlem
stenbrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiMeister
SÖK! Finns ju ungefär 1 000 000 som svarar på det här redan. Och om du nu mot förmodan inte skulle hitta nått och behöver posta så gör det i rätt jävla tråd.

ja men oj, förlåt då butter.. trodde visst att xbox var en konsol men det kanske är en mobiltelefon och jag är helt vilse..
Citera
2008-09-29, 09:01
Medlem
KiMeisters avatar
Sa jag att det var fel forumdel? Uppsök en optiker snarast! Och eftersom du uppenbarligen har grava fel på synen så har du väll antagligen missat den gigantiska Xbox 360-tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in