• 4
  • 5
2009-03-20, 10:58
Medlem
Byfånes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PanamaxSun
Äh, håll käft bara.

Haha, seså lämna tråden ifred nu. Dina moral predikningar har man hört 50 000 gånger förut.
Citera
2009-03-20, 18:51
Medlem
snoochriss avatar
Citat:
Det är väl ingen som bryr sig om att du knarkar. Hoppas att du knärkar ihjäl så kan du iaf bli ett varnande exempel, det är bättre än att ha löjliga dig och din skrävlande käft här. För övrigt, så tror jag inte på dig. För jag vet exakt vad det egentligen handlar om, och det vet bevisligen inte du. Jävla fjomp.

åh.. ja. du har knarkat så jävla mycket, och du är så jävla grym. helt sjukt.. dö.
Citera
2009-03-20, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snoochris
åh.. ja. du har knarkat så jävla mycket, och du är så jävla grym. helt sjukt.. dö.

Åh, håll käft.
Citera
2009-03-20, 20:27
Medlem
Alla borde se filmerna om Kenta & stoffe - Dom kallar oss mods. Måste vara en av dom bästa filmerna om knarkare som finns.

VARNING kan vara lite sorlig.
Citera
2009-04-17, 21:45
Bannlyst
Laddade nyss ner och såg: Ben - Diary of a Heroin Addict, 2009.

Den var rätt bra, iofs rätt deprimerande. Men alla drogromantiker borde se den, och alla andra...

http://thepiratebay.org/torrent/4854...n_Addict__2009
Citera
2009-04-17, 22:02
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Laddade nyss ner och såg: Ben - Diary of a Heroin Addict, 2009.

Den var rätt bra, iofs rätt deprimerande. Men alla drogromantiker borde se den, och alla andra...

http://thepiratebay.org/torrent/4854...n_Addict__2009

Känns som en kopia av "Diary of a drug addict". Rätt eller fel?
Citera
2009-04-17, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Känns som en kopia av "Diary of a drug addict". Rätt eller fel?

Kopia? Jag förstår vad du menar, man kan tro det. Men jag gillade inte "Diary of a drug addict" med den svarta killen. Han snackade för mycket och var otroligt självcentrerad, jag fick helt enkelt ingen sympati för honom. Den här filmen är en antites i det avseendet. Men det intressenta med den här filmen är att de anhöriga kommer fram, och deras lidanden och enprma uppoffringar.

Klart sevärd.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in