2001-08-22, 04:57
Medlem
<http://www.dn.se/DNet/road/Classic/article/4/jsp/Render.jsp?d=273&a=221408&f=index.html>
Men det visst vi väl alla redan!
Citera
2001-08-23, 00:32
Medlem
HA är små mobbade de stackare ...

Tycker du att det är rätt att polisen får använda sig utav "provokationer" för att snärja någon???

Är det en polisstat du vill ha,eller?!?!?

Är det någon annan som har synpunkter??

Vill gärna ha en seriös debatt om detta.

nollan.
Citera
2001-08-24, 21:48
Medlem

Jepp, polisen skall kunna sätta dit olika sorters drägg, MC gäng, vänster aktivister, nassar, pedofiler, knarkhandlare och andra kräk. Jag är beredd att ta att polisen får inte bara gillra fällor utan även provocera.
Det gör ju att vi "normala" lagliga människor blir tryggare, för sitter drägget inne så får man ju åtminstone vissa individual preventiva effekter, det är svårare att begå brott när man sitter på kåken. Utöka polisens befogenheter för avlyssning, video och provokation, istället för att ge drägget fria händer. Vad jag har sett hittills så skiter faktiskt polisen i Svenssons små skit brott utan gör vad som är riktigt fokuserar på kräken.
Citera
2001-08-24, 23:08
Medlem

Tycker du att det är rätt att polisen får använda sig utav "provokationer" för att snärja någon???
-Nollan

Är du dum eller?? de va ju fan inte polisen som fick slöddret till att spränga det där jävla huset och att därmed döda en oskyldig mäniska. Att lura någon till att erkänna ett brott är väl fan inte "provokation"..
Citera
2001-08-24, 23:38
Medlem

DAX och Dosia-man: Jag skulle vilja se er säga dessa påståenden rakt upp i ansiktet på ett av dessa så kallade "slödder".
Men det är ni väl för jävla kärringaktiga för att våga göra.
Ni kommer nog att få ert straff ni oxå.
Nej,svenssons som er,utan varken råg i ryggen eller stake,kommer alltid att komma på efterkälken här i livet!
Har ni inte fattat att det alltid har och kommer alltid att finnas "slödder",som ni så gärna vill kalla det.
Men ni kan ju leva era statsstyrda,manipulerade-av-staten-och-media liv,så kan vi,"slöddret",leva våra underbara fria liv.
Som sista ord vill jag bara säga:
Sug min k*k,era j*vla "skötsamma" knegare!!!!

M.v.h.
chiP.
Citera
2001-08-25, 01:30
Medlem

@chiT [shit]
Och vad ska jag kalla folk som smäller av en bomb så att EN OSKYLDIG FÖRBIPASSERANDE DÖR??
Om de dödar varandra "fine" självsanatering skulle jag kallade det, både hells angels och bandiods medlemar är med på spelreglerna så låt dem ha sitt lilla "krig" men se då till att inte OSKYLDIGA skadas...
Och vad fan vet du om mej?? INTE ETT SKIT, så sluta att speckulera i vad jag skulle säga och inte säga..
Citera
2001-08-25, 02:45
Medlem

Ser du dåligt,eller?!?!?!
Du ser alltså inte att det står "chiP" med P inte T,din dumma nöt.
Får att kommentera ditt inlägg, så vet både du och jag att i krig så drabbas även oskyldiga.
Och du,det är jäkligt tufft att spela häftigt när man sitter skyddad bakom en dator,va?!?!?!

Jag tycker att du borde åka till närmaste mc-klubb och säga det du har sagt här,då kan jag lova dig att du får en upplevelse du sent glömmer. :)

M.v.h.
chiP.
Citera
2001-08-25, 11:22
Medlem

Chit:
Det är just för att man inte ska behöva åka till en MC klubb och be dom dra åt helvete som vi har poliser, men det kanske du inte förstår....
Citera
2001-08-25, 13:55
Medlem

@ chiT [shit] jo jag ser att du stavar ditt lilla namn med "P" och inte "T", tyckte bara att ett "T" passade bättre, uttalet blev liksom lite bättre då!

Jo i krig skadas oskyldiga, det är därför folk ogillar krig, viste du inte det? Folk ogillar i synnerhet de som deltar i ett friviligt krig.
Och vadå spela "tuff" jag sa att jag tyckte det där jävla puckot som dödade en oskyldig var ett slödder! är det att vara "tuff"? jag har aldrig sagt att jag kan spöa upp varenda Hells Angels medlem i hela sverige. Jag skulle inte äns vilja göra det om jag kunde. Varför undrar kanske du? Jo om DU skulle vara lite läskunning skulle du kanske uppfatta att jag INTE har sagt något negativt om Hells Angels ELLER Bandidos i helhet. Jag uttalade mej om EN person, inte era små föreningar/gäng eller va fan du nu vill kalla dem..
Gör dig själv och alla andra bikers en tjänst och sluta att delta i denna konversation, du får er bara att framstå som de idioter media/polis etc etc vill att ni ska se ut som.
Och menar du att alla Hells Angels medlemar tyckte att det var bra/klyftigt att döda den där kvinnan? fan jag har till och med sätt en intervju med din käre ledare... va fan han nu heter "muller"? I alla fall så uttryckte även han att det var tråkigt/sorgerligt att oskyldiga skadades i deras konflickt med "hattarna".

"Jag tycker att du borde åka till närmaste mc-klubb och säga det du har sagt här,då kan jag lova dig att du får en upplevelse du sent glömmer. :)"
-Chit
Vem är det igentligen som spelar "tuff"? Det är ju du som antyder att det är jag som skulle få spö!! Men ärligt talat tror du att jag är rädd för ett gäng gammla gubbar?
Och för att vara helt exackt så har jag konverserat med mc gängmedlemar, skildnaden (mellan dem och dej) var att de var inte pucko-supremos som du, så de kunde man prata och ha trevligt med!
Citera
2001-08-26, 09:11
Medlem

Framförallt ser Tjomme snygg ut på bilderna. Jävligt skarpt och smart att hota polisen med hagelgevär, den organiserade brottsligheten lyfter till oanade höjder. Den ena polisen måste ju vara en meter större än den aktade ledaren för HA. Tycker också att deras "Property of Hells Angels" som tjejrna bär vittnar om en viss stil.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,83563,00.html
Citera
2001-08-26, 15:19
Medlem

Om några tjejer är villiga att ha på t-shirtar med texten "Property of Hells Angels" så visar det mer väl vilken stil de har.... Dock visar det ju vilket jävla dålig smak Hells Angels medlemarna har, jag menar vi vet ju alla hur skabbiga biker "brudar" är.... :)
Citera
2001-08-28, 16:10
Medlem

@Chit
glad att du tog mitt råd!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto