Flashback bygger pepparkakshus!
2015-03-13, 19:58
Medlem
WorldTradeCenters avatar
En grym snubbe och cool som en filbunke också, jag hoppas nu att han tar miljonen
Citera
2015-03-13, 19:58
Medlem
Någon mer än jag som blir lite misstänksam? Den sista chansningen kändes bara lite för märklig. Eller? Han har ingen kringkunskap som han delger och känner bara att vvissa svar är rätt.
Citera
2015-03-13, 20:00
Medlem
tänkte redan efter första avsnittet med denna snubbe att han kommer ta miljonen, nu är jag ännu mer säker. Läskigt smart!
Citera
2015-03-13, 20:01
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flattire
Någon mer än jag som blir lite misstänksam? Den sista chansningen kändes bara lite för märklig. Eller? Han har ingen kringkunskap som han delger och känner bara att vvissa svar är rätt.
Han kanske hade sina aningar, sen sållade ju publiken bort två svar och han drog till med en chansning.
Citera
Moderator
Dr Kings avatar
Hans brorsa var för långsam att Googla (man hörde hur han knappade på ett tangentbord). Själv skrev jag in Holofernes och fick svaret Judit på 10 s utan att ens behöva trycka på Sökknappen.

Riktigt starkt av honom att sedan sätta svaret själv. Hoppas verkligen att han klarar miljonfrågan nästa gång nu. Han skulle i så fall bli en mycket värdig vinnare. Jämför med Alexandra Pascalidou och vännina som vann 1 mille till välgörenhet förra året och inte fick någon fråga som var i närheten så svåra som de senaste som dagens deltagare fick.
Citera
Medlem
Och pga allt trams så måste han vänta till imorgon, seriöst vem vill se en tjockis lipa i 10 minuter istället för frågesport.
Citera
2015-03-13, 20:02
Medlem
Citat:

Men på frågan om Brunkebergs-slaget så visade han att han kunde resonera..
Citera
2015-03-13, 20:03
Medlem
NurseJackies avatar
I bland har man ju bara den där magkänslan, oförklarlig..
Citera
2015-03-13, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Han kanske hade sina aningar, sen sållade ju publiken bort två svar och han drog till med en chansning.
Inte fasen litar man på publiken i ett sånt läge. Hans svar är ju mycket av typen "känns rätt". Folk som kan sina saker brukar kunna diskutera sig fram på ett annat sätt, och eliminera alternativ. Nja, denna skaver lite måste jag säga.
Citera
2015-03-13, 20:08
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Inte fasen litar man på publiken i ett sånt läge. Hans svar är ju mycket av typen "känns rätt". Folk som kan sina saker brukar kunna diskutera sig fram på ett annat sätt, och eliminera alternativ. Nja, denna skaver lite måste jag säga.
När det ändå var såpass stora skillnader bland svaren (39,39,16,6) så skulle jag litat på dem.
Citera
2015-03-13, 20:24
Medlem
Swan65s avatar
Citat:

Smart av han inte spekulera högt då publiken sen kan svara utifrån det resonemanget.
Citera
2015-03-13, 20:40
Medlem
MrMadoffs avatar
Fuskarn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in