Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-05-18, 10:08
Medlem
Dom där kärringarna på slutet var bara störiga. Och jag vet inte om dom bara ville hålla på spänningen eller om dom spelade dumma , men redan på första frågan så tvekade dom på om vad tåg var. Minns inte riktigt frågan.

Vad är det för folk dom tar i programmet egentligen?
Citera
2014-05-21, 21:59
Medlem
Har som jag sagt några gånger ansökt om att vara med i programmet men vägen dit är naturligtvis lång. Själv håller jag som bäst på att fundera på hur många livlinor jag ska välja om jag kommer med. Så vore intressant att få veta hur många livlinor ni flashbackare skulle ha valt om ni vore mig?
Citera
2014-05-26, 23:18
Medlem
Öhh? För ett par veckor sades det att det skulle vara grannspecial fram till sommaruppehållet , men nu, 3 veckor innan fotbolls-VM så kör dom fotbollspecialer ? Inte för att jag har något emot det då jag älskar fotboll, men dom får ju bestämma sig.
Citera
2014-05-31, 19:45
Medlem
anteri17s avatar
Men gud vad enkla frågor. Undra hur de svåraste frågorna ser ut.
Citera
2014-05-31, 19:48
Moderator
Dr Kings avatar
Fotbollsfrågorna är pinsamt triviala för den som har minsta fotbollsintresse. Det är så att de borde ligga på 10000-nivån och under allihop.
Citera
2014-05-31, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Fotbollsfrågorna är pinsamt triviala för den som har minsta fotbollsintresse. Det är så att de borde ligga på 10000-nivån och under allihop.

Instämmer. Barnsligt enkelt.
Citera
2014-05-31, 19:51
Medlem
anteri17s avatar
Håller med. Borde sökt.
Citera
2014-06-01, 16:27
Medlem
junazs avatar
Herregud, vilka fruktansvärt enkla fotbollsfrågor... Har man det minsta intresse kan man ju svaren tämligen omgående. Men att ta en livlina på frågan "vilket av följande lag hör hemma i Rom?" och sedan åka ut på att tro att England aldrig vunnit VM avslöjar ju nivån på dessa "fotbollsintresserade".
Citera
2014-06-01, 23:35
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
...och sedan åka ut på att tro att England aldrig vunnit VM avslöjar ju nivån på dessa "fotbollsintresserade".

Tillhör väl den grupp som menar att Geoff Hursts 3-2 aldrig var inne.
Senast redigerad av HerrGickhan 2014-06-01 kl. 23:37.
Citera
2014-06-02, 00:12
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Haha, ja, skulle väl vara något sådant då!

De två killarna som är kvar nu verkar ju vara lite mer skärpta i alla fall. Ska bli intressant att se om de plockar hem miljonen nästa vecka eller om svårighetsgraden skjuter i höjden markant.
Citera
2014-06-04, 21:12
Medlem
Ja den frågan borde ju vara en räkmacka för den nördigaste av alla fotbollsnördar, men själva konceptet med att endast köra fotbollsfrågor känns ju uppgjort lång väg. Nog för att det är VM snart men inte fan hade dom väl detta tema inför VM i Sydafrika för 4 år sen? Iofs väldigt modigt att dom testar nya grejer i PKM men detta var en flopp lång väg. Är betydligt mer roande att se snart utgångna studenter göra bort sig istället.
Citera
2014-06-04, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Fast dessa tjejer såg ju ut att vara rätt unga. Dom kanske inte var födda det året? Håller med om att det var en enkel fråga men kanske fel generation för dessa tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in