Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-04-23, 20:08
Medlem
Blockchoklads avatar
Varför sänder de ett program där man får se några personer vinna pengar på turspel?
Citera
2011-04-23, 22:48
Medlem
The Beach boys avatar
Man satte på TV'n för att se på lite frågesport och sen visar det sig att det är grannyra.
Citera
2011-04-24, 01:23
Medlem
Markmags avatar
Det är knappt lönt att kolla på detta program längre eftersom de inte hinner med fler än fem frågor varje gång. Alla tanter som skall vinna massa pengar tar upp all programtid de har.
Citera
2011-04-24, 02:56
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Man satte på TV'n för att se på lite frågesport och sen visar det sig att det är grannyra.

Haha, kände precis samma. Helvete vad förbannad jag blev när man slog över och det var grannyran. Vem i helvete är intresserad av att se folk vinna pengar på ett jävla lotto. Det är ju fan bara dom vinner som har nån form av intresse av detta.
Samma sak under programmen, varför offrar dom 20% av tiden till att visa vilka som vinner pengar och bilen. Jag vill se frågesport och inget annat. Dom som vinner pengar på lottot blir jag ändå bara förbannad på.
Citera
2011-04-24, 03:47
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Haha, kände precis samma. Helvete vad förbannad jag blev när man slog över och det var grannyran. Vem i helvete är intresserad av att se folk vinna pengar på ett jävla lotto. Det är ju fan bara dom vinner som har nån form av intresse av detta.
Samma sak under programmen, varför offrar dom 20% av tiden till att visa vilka som vinner pengar och bilen. Jag vill se frågesport och inget annat. Dom som vinner pengar på lottot blir jag ändå bara förbannad på.
Allternativt skulle dom kunna ha ett eget program för det dessutom missade jag gårdagens avsnitt hade god koll på klockan bara för att inte missa det och så ser man att det är grannyra.
Citera
2011-04-24, 09:24
Medlem
relativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666

Det är ju poängen. Alltså att du ska bli förbannad över att andra stjäl pengar DU borde ha. Och vips är man med i lotteriet (är tanken alltså).

Håller med om att det är skittråkigt.
Citera
2011-05-06, 19:40
Medlem
Hur gammal är hon som tävlar nu? Ser knappt ut att vara 18 år, men pluggar tydligen till läkare.

Otroligt jobbig personlighet i vilket fall som helst. Säkert en riktig besserwisser som gillar att briljera inför andra.
Citera
2011-05-06, 19:41
Medlem
Alltså vad är det för jobbig människa som är med i dagens program... tagga ner lite, så jag slipper sitta med skämskudde!
Citera
2011-05-06, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jawreko
Hur gammal är hon som tävlar nu? Ser knappt ut att vara 18 år, men pluggar tydligen till läkare.

Otroligt jobbig personlighet i vilket fall som helst. Säkert en riktig besserwisser som gillar att briljera inför andra.

Haha du hann före

Tror hon var 19 år. Extraknäckte tydligen som stå-uppare. Antar hon försöker vara rolig
Citera
2011-05-06, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jawreko
Säkert en riktig besserwisser som gillar att briljera inför andra.

Jag tar tillbaka det. Hon har ju inte mycket till kunskap att briljera med...
Citera
2011-05-06, 19:51
Medlem
BaZes avatar
Helevete vilken störande besserwisser. Hoppas det sktier sig
Citera
2011-05-06, 21:10
Medlem
Här har ni ett humorklipp med henne
http://www.youtube.com/watch?v=MrapM0Wiqn8

Modigt att ställa sig där som sjuttonåring, när det kommer till det komiska har hon väl en del att jobba med, helt genomkass tycker jag inte hon är iaf. Klippet är iofs två år gammalt, vem vet hur hon är nu.

Lite imponerande att hon dubblar karolinska och handels måste ja säga.
Framåt å driven tjej som det verkar, kommer säkert gå bra för henne.

Synd att hon inte är allmännbildad bara, det är en fördel när man är med i postkodmiljonären
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in