• 3
  • 4
2009-07-22, 17:16
Medlem
PUNGKROCKs avatar
Songbird! För den är mest lik Amarok(Linux). Har dock inte testat Foobar2000 än... Songbird kanske inte är världens resurssnålaste, men biblioteket!
Citera
2009-07-22, 19:15
Medlem
Skrivbordslampas avatar
Winamp funkar utmärkt om man inte har hårda krav på minneshantering.

Foobar verkar väldigt bra om man bara kommer igång. Testade det för nåt år sen, men det var nån inställning jag ville ha på mitt skin, som krävde att man behövde pilla en del, jag fick det aldrig att funka. Lessnade och gick tillbaka till winamp.

Itunes är inget vidare. Lite för segt, saker svarar inte direkt när man klickar, vilket blir väldigt störande i längden.
Ogilla att den ska haett särskilt 'itunesbibliotek' istället för att enbart kunna använda musiken direkt från en vanlig mapp. Det blir helt ohållbart för mig som vill ha musiken i en vanlig mapp att hålla på och importera varenda ny platta manuellt till itunes om jag vill ha den där också.

Det enda jag saknar är det matiga podcast skafferiet. Inga av de svenska podcasts jag lyssnar på finns i winamps shoutcast databas, och jag orkar inte tanka ned dem en och en från respektive hemsida.
Citera
2009-07-22, 21:32
Medlem
antonstds avatar
Orkar inte läsa igenom tråden. Men Winamp är bra och resurssnål, inte för att du märker någon skillnad mellan olika spelare på dagens datorer.
Och sen så kan du ladda ner plugin från winamp.com för att få det att fungera med MSN.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in