2026-08-12, 14:12
Medlem
SodaFointains avatar
Han kan man kalla odjuret själv. Han och Pernilla kunde man kalla för skönheten och odjuret när de var ihop
Citera
2026-08-12, 14:55
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Han kan man kalla odjuret själv. Han och Pernilla kunde man kalla för skönheten och odjuret när de var ihop
Så mycket tid som han lägger på sitt utseende, att ha den rätta looken? Jag tror aldrig jag upplevt någon som är så mån om hur han upplevs, rent utseendemässigt, som Dregen. Småstadskomplex?
Citera
2026-08-12, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Så mycket tid som han lägger på sitt utseende, att ha den rätta looken? Jag tror aldrig jag upplevt någon som är så mån om hur han upplevs, rent utseendemässigt, som Dregen. Småstadskomplex?
Rockstjärnekomplex. När inte låtarna riktigt når upp till nivån så måste ju i varje fall looken göra det
Citera
2026-08-12, 17:53
Medlem
acid_nations avatar
va knarkar karln?? coolt läste i nån intervju att han ibland krökade i flera dagar och thats it. Kul att han tagit sig i kragen. Vore väl kul med lite fler knarkande musiker de flesta är ju så jäkla proffessionella så instrumenten spelar sig själv snart. Skriv nu lite galen musik istället för den där mellanmjölksrocken du hållit på med.
Citera
2026-08-16, 14:54
Medlem
Ja illa att skita i sitt barn och lägga ut en massa målerikludd videos hög som ett hus, Charlie Sheen varning.

Imponerande att folk betalar pengar för den Ikea-konsten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in