Flashback bygger pepparkakshus!
2015-07-19, 20:34
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SprayLord
Vad Dregen sysslar med nu har jag ingen aning om. Det intresserar mig inte heller.
Tidigare, under Backyard Babies barndom i början av 90-talet, kunde det däremot gå riktigt vilt till.
Definitivt inga JC-rockare. Snarare en fattigmans karbonkopia av Guns n' Roses till både musik och leverne.
Antar att det senare gått betydligt lugnare till.

Har festat med Dregen under många tillfällen på 90-talet. En väldigt trevlig figur.
Det roligaste med honom är att han, åtminstone på den tiden, pissar på sig när han däckar och så fort han vaknar till liv igen vandrar han glatt vidare i samma nedpissade tajta jeans.
Som om ingenting hänt. Bevittnade detta flera gånger.

Posör? Mig veteligen har han sett likadan ut i snart 25 år, med undantag för den påstådda skalligheten och den där tunna Maud Adams/"Sjunde Inseglet"-hooden han verkar envisas med att bära nuförtiden.
Kan bekräfta det du skriver om Backyard Babies när det begav sig. Sjukt trevliga killar hela bunten, men knappast några lugna duvungar för det.

Så det skvaller jag har, för att vara tråden trogen är att Dregen är/var en riktigt schysst prick. Kommer ihåg när killarna gav bort hur mycket strängar, plektrum, trumskinn, trumpinnar, telekablar osv till ett gäng fattiga killar de råkade träffa i förbifarten som spelade i ett band.
Citera
2015-09-09, 01:00
Medlem
Kaendiss avatar
Ska separera från Pernilla. Har ansökt om skilsmässa.
Citat:
Musikerparet Dregen, 42, och Pernilla Andersson, 40, har bestämt sig efter sommarens separation.

Nu har de skickat in ansökan om skilsmässa till tingsrätten.

Ett sånt här pk-relationsstatement är alltid festligt att se i tryck:
Citat:
Vi har valt att separera för att hålla vår relation fortsatt god. Både Pernilla och jag har vårt barns bästa framför våra ögon och vår relation som föräldrar är bättre än någonsin.
Grattis till den snubbe som nu får ihop det med 40-årspuman Pernilla.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article21383585.ab
Citera
2016-04-19, 13:24
Medlem
Han verkar väldigt obekväm i att vara flint. Går alltid i luva och hatt, märks att han saknar sitt hår. Knappast så det kommer tillbaka?
Citera
2016-04-19, 15:34
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vic1988
Han verkar väldigt obekväm i att vara flint. Går alltid i luva och hatt, märks att han saknar sitt hår. Knappast så det kommer tillbaka?

Det är nog alla som blir tunnhåriga, gick själv alltid med keps, huva eller hatt första åren innan man känner sig bekväm med det.
Citera
2016-04-19, 16:59
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:

Man vet aldrig...han kanske uppfinner en tidsmaskin? Var han inte på TV nyligen? Igår?
Citera
2016-04-19, 19:34
Medlem
carminaburanas avatar
Har han rakat skallen eller? Bilder?
Citera
2016-04-19, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Han påstod att allt hår bara ramlade av en dag för att han blivit utbränd, men att det har börjat växa ut. Var väl säkert 3 år sedan nu, fortfarande inget hår. För övrigt verkar han vara en festlig typ. Bra musiksmak, ser cool ut, trevlig snubbe.
Citera
2016-04-19, 20:33
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jag skrev lite om det här: (FB) Skvaller om Dregen?

Länk till Aftonbladet i länken. Posttraumatisk stress trodde läkarna.
Citera
2016-04-19, 23:23
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Jag skrev lite om det här: (FB) Skvaller om Dregen?

Länk till Aftonbladet i länken. Posttraumatisk stress trodde läkarna.

Yea right, eller middle age dregen, how bout that hehe
Citera
2016-04-20, 22:49
Medlem
Citat:
Han påstod att allt hår bara ramlade av en dag för att han blivit utbränd, men att det har börjat växa ut. Var väl säkert 3 år sedan nu, fortfarande inget hår. För övrigt verkar han vara en festlig typ. Bra musiksmak, ser cool ut, trevlig snubbe.

Undrar vad det var för fel, om det var stress som de sa eller om det var något annat fel. Tillbaka verkar det ju inte ha kommit.
Citera
2016-04-21, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Undrar vad det var för fel, om det var stress som de sa eller om det var något annat fel. Tillbaka verkar det ju inte ha kommit.
Han har väl flint i generna. Kollar man de sista åren där han har hår så ser man att han alltid har huvudbonader eller sprayat det i konstiga frisyrer. Tror han försökt dölja en kal fläck som blev för stor. Däremot är han cool som fortfarande kör stenhårt på sin stil.
Citera
2016-04-26, 17:45
Medlem
Citat:
Han har väl flint i generna. Kollar man de sista åren där han har hår så ser man att han alltid har huvudbonader eller sprayat det i konstiga frisyrer. Tror han försökt dölja en kal fläck som blev för stor. Däremot är han cool som fortfarande kör stenhårt på sin stil.

Nja det verkar ju ha gått väldigt snabbt för honom så jag tror inte det är vanligt håravfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in