• 1
  • 2
2008-11-15, 00:47
Medlem
OmgHaxxs avatar
http://www.musikcube.com/

Citera
2008-11-15, 01:59
Medlem
weakhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyenieye
Jag hoppas att alla vet att det inte finns ngra alternativ till iTunes ?

isf vet ni nu
det r s sant s sant.. frstr inte vad folk ser fr brister med det programmet!
Citera
2008-11-15, 12:40
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weakheart
Men det gr jag.

Det r oftast folk som emigrerat frn Win, och de r
a) vana att arbeta p ett helt annat stt
b) de har testat iTunes fr Win, vilket r inte r s angenmt

I OS X dremot finns inte mycket att klaga p, bara man lr sig att tnka om frn a-alternativet.
Citera
2008-11-15, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av weakheart

1. Nr man importerar filer har itunes en tendens att importera mp3an och playlisten och skapar duplicates av alla ltar. Att sedan rensa bort alla duplicates r sen ett helvete.

2. Istort sett inga instllningsmjligheter, inga ljudfilter mm.

3. Blir jvla segt ibland.

4. Frukansvrt dligt synkronosering med Ipods. Men det kommer vll inte g att fixa med ett nytt program.

5. Irriterande skfunktion. Ifall jag ska ska en lt s fr jag frst ska efter den. Trycka p den. Sen ta bort skningen fr att alla ltar ska visas igen.

6.Stdjer inte mnga filtyper

Finns mycket mer men var ver 1r sedan jag anvnde windows och foobar2000, men det r iaf mycket verlgset itunes.

Vi ska inte ens brja med videouppspelning dr r windows flera r fre tyvr.
Citera
2008-11-15, 13:24
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inkube
1. Nr man importerar filer har itunes en tendens att importera mp3an och playlisten och skapar duplicates av alla ltar. Att sedan rensa bort alla duplicates r sen ett helvete.

3. Blir jvla segt ibland.

4. Frukansvrt dligt synkronosering med Ipods. Men det kommer vll inte g att fixa med ett nytt program.

5. Irriterande skfunktion. Ifall jag ska ska en lt s fr jag frst ska efter den. Trycka p den. Sen ta bort skningen fr att alla ltar ska visas igen.

Finns mycket mer men var ver 1r sedan jag anvnde windows och foobar2000, men det r iaf mycket verlgset itunes.

Vi ska inte ens brja med videouppspelning dr r windows flera r fre tyvr.
1. Importera genom dra och slpp. Slng ursprunget. Klart.
2. Importera inte skit. Filter = frvrngning FFS! Om du vill frvrnga/frndra musik ska du skaffa ett sdant program. iTunes r en musikhanterare, inte en musikfrndrare.
3. Aldrig mrkt.
4. Kanske r det s. Sjlv synkar jag inte, utan skter hanteringen manuellt. Aldrig har jag varit med om de problem som verkar vara vanliga.
5. --- vet ej
6. Vilka stds inte? Jag tror det finns stt att f iTunes att ge std t fler, men jag har inte provat.
Citera
2010-10-13, 23:55
Medlem
Citat:
Bocka av rutan Preferences>Advanced>Copy files to iTunes Media folder when adding to library
Citat:
alt+cmd+2. Gr ven att vlja vilken EQ-instllning man vill ha fr en viss lt i Info>Options.
Citat:
S funkar vl alla skningar, hur du skulle vilja ha det istllet?
Frstr verkligen inte meningen men det gr ju att ppna en spellista i ett nytt fnster fr varje skning.
Citat:
Hr har du en klar pong.
Senast redigerad av rn.m 2010-10-13 kl. 23:58.
Citera
2010-10-14, 00:18
Medlem
smurfehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunnyisen
Detta program r BTTRE n iTunes!!

http://snuskblogg

Mvh

Hrru ditt snusk. Du gr inget annat n att smutskasta Apple p.g.a brist p IQ, dessutom lnkar du din blogg i varje inlgg. Och som grdde p moset bumpar du trdar. Sen att din blogg r extremt ful gr ju inte saken bttre . Slnger RP p alla dina posts, frhoppningsvis slipper man dig.

DIAF.

Regards,
Senast redigerad av smurfeh 2010-10-14 kl. 00:50.
Citera
2010-10-14, 03:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rn.m
Bocka av rutan Preferences>Advanced>Copy files to iTunes Media folder when adding to library

alt+cmd+2. Gr ven att vlja vilken EQ-instllning man vill ha fr en viss lt i Info>Options.

S funkar vl alla skningar, hur du skulle vilja ha det istllet?
Frstr verkligen inte meningen men det gr ju att ppna en spellista i ett nytt fnster fr varje skning.

Hr har du en klar pong.
Nu var det ett tag sedan jag skrev mitt originalinlgg, och jag anvnder nu bara itunes. Men visst finns det lite saker som saknas fortfarande, i alla fall om man jmfr med ett kraftfullt program som foobar2000.

Itunes r s verlgset nr det gller ljudbcker och podcasts att jag inte kan g ngon annanstans nu, tyvrr.
Citera
2010-10-14, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smurfeh
Hrru ditt snusk. Du gr inget annat n att smutskasta Apple p.g.a brist p IQ, dessutom lnkar du din blogg i varje inlgg. Och som grdde p moset bumpar du trdar. Sen att din blogg r extremt ful gr ju inte saken bttre . Slnger RP p alla dina posts, frhoppningsvis slipper man dig.

DIAF.

Regards,

Det r inte ltt nr det r svrt Smurfeh - alla klarar inte av att frst logiken i saker och ting.
Var lite snll iaf :-<3

QQ
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här