2008-09-26, 16:35
Bannlyst
Jag får ingen effekt av tråkiga flummisar så jag tänkte dricka försiktigt på dem. Hur mycket kan jag dricka? Har hört att det är en våldtäktsdrog om man ger det till tjejer i deras sprit. stämmer det? vågar jag ens ta en enda öl?
Citera
2008-09-26, 16:44
Medlem
Som med all benso är risken stor att det spårar ur om man blandar med alkohol så jag råder dig att avstå. Kör du endå så tycker jag du kan nöja dig med folköl, du kommer förmodligen bli rejält flummig endå.
Citera
2008-09-26, 16:56
Bannlyst
det hoppas jag fan, för jag åt fem fm1r igår och blev mest sömnig. Men det här med att våldta brudar, har de inte ändrat det? var inte det i rohypnolen som inte finns längre Mina heter ju Flynitrazipan..asså varunamnet med.
Citera
2008-09-26, 17:02
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktornajs
det hoppas jag fan, för jag åt fem fm1r igår och blev mest sömnig. Men det här med att våldta brudar, har de inte ändrat det? var inte det i rohypnolen som inte finns längre Mina heter ju Flynitrazipan..asså varunamnet med.

Flunitrazepam heter det och det är exakt samma sak som Rohypnol.
Citera
2008-09-26, 17:09
Medlem
Flunitrazepam är en sömnmedicin, man ska alltså bli sömnig av dem. De flesta benso ger inget rus utan är främst lugnande och ångestdämpande. Vill man ha ett rus bör man skaffa andra droger.
Citera
2008-09-26, 17:11
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktornajs
Har hört att det är en våldtäktsdrog om man ger det till tjejer i deras sprit. stämmer det? vågar jag ens ta en enda öl?
Japp! Killar kan funkar det inte på

Ärligt så tycker jag att du ska ta det jävligt lugnt med alkoholen, kan vara riktigt lurt det där.
Citera
2008-09-26, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Flunitrazepam heter det och det är exakt samma sak som Rohypnol.

Ja jag vet att det är samma, men jag har hört att de ändrade något litet och togbort varunamnet Rohypnol.

Sen vet jag att de inte ger nåt rus, jag äter xanor för att må bra.

Och ja , jag ska ta folköl, hit å dit.. känns så bortkasstat..har köpt de för 15kr st i tron att jag skulle bli gosig..men icke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in