• 1
  • 2
2008-12-15, 00:49
Medlem
Inte för att jag är någon expert på att strypa mig själv eller andra, men jag tror att om du tar något t.ex. ett brett skärp och sen lägger in kanske små ärtpåsar under skärpen där vart dem stora artärerna och venerna ligger som går upp i huvudet. Och sedan spänner åt skärpen. Så får du syrebrist och det snurrar säkert till ordentligt, men å andra sidan så kan det gå åt helvete så var försiktig.

Annars kan du ju prova hålla andan och ronka samtidigt? Kanske funkar på något konstigt sätt. Vet inte
Citera
2009-01-05, 21:18
Medlem
tips! det här är inte riktigt samma grej men nästan....

ta lustgas när du är nära! det orsakar syrebrist i hjärnan och i sin tur en liten tripp som i sexuella sammanhang är orgasmisk.

jag sög en pojkvän och han tog gasen när han var nära och när han 'vaknade upp' frågade han om han sprutat, han var helt övertygad om det. men icke!

denna effekt går även att uppnå vid deepthroat!
Citera
2009-01-05, 22:02
Medlem
undervattenfisks avatar
Bättre å bli strypt av någon het brud i militärstring
Citera
2009-01-06, 01:25
Medlem
Helga.Nyborgs avatar
Tryck lite lätt med andra handen över strupen, när du är på väg att komma trycker du hårdare och hårdare. Det är riktigt nice! Men självklart härligare när man får lite hjälp..
Citera
2009-01-06, 14:23
Medlem
redbean87s avatar
Garvar sönder mig till topic XD

Min kompis och jag brukar skämta om maraton-stryp-runkning

Det går ut på att x antal människor springer och stryper sig själva i ett maraton lopp och runkar samtidigt!
Citera
2009-01-07, 17:36
Medlem
rotten_88s avatar
Ja det är mycket mysigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto