2008-09-25, 19:33
Medlem
Har ett komviq kompis kontaktkort som jag skulle vilja registrera i mitt namn för att sedan kunna använda samma nummer på mitt nya abonnemang men vet inte hur man gör. Kollade runt lite på deras sida men hittade inget, måste man ringa in tro?

Tack i förväg!
Citera
2008-09-25, 19:39
Medlem
supermassives avatar
Gå in på www.tele2.se > mobilt > abonnemang. På den sidan ska det stå "KOMPIS - beställ här!" Tryck där. Sedan har du olika alternativ att välja mellan, bland dom "Behålla nummer - befintligt Comviq kontant (flytta till abonnemang)"

Varsågod, hoppas det var såhär du menade?
Citera
2008-09-27, 18:32
Bannlyst
Ditt Comviq Kontantkort behöver inte vara reggat för att du ska kunna göra om det till ett abonnemang. Det enda du behöver är simkortet. Antingen kan du ringa till Kundtjänst så fixar de det till dig om du läser upp simkortsnumret, eller så gör du beställningen på hemsidan - det som händer då är att du får en bekräftelsekod till din mobil och på så sätt bekräftar du att det är du som är ägare till mobilen.

Om du redan har ett abonnemang som du vill byta nummer på (och alltså flytta över kontantkortsnumret på ett befintligt abonnemang) så måste du ringa kundtjänst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in