2008-09-23, 19:55
Medlem
mjölkbolls avatar
Hyr ett hus i andrahand av en arbetskamrat som har flyttat till usa och har ett litet problem med internet. Jag kan inte ansluta till det trådlösa för att det är självklart skyddat. Till en början va det inga som helst problem för jag hade bara en stationär dator, men nu har jag inhandlar en laptop och det skulle vara skönt att få tillgång till det trådlösa.

Hon lämnade en lapp där det står Användarnamn: 6830946. Men har försökt med det men verkar inte funka och det är väl ändå ett lösenord jag ska ha?
Sedan står även ssld-B2_private....bla bla, men det är ändå bara namnet på uppkopplingen eller va det nu kallas.

Så hur fan löser jag detta?
Citera
2008-09-23, 19:56
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjölkboll
Hyr ett hus i andrahand av en arbetskamrat som har flyttat till usa och har ett litet problem med internet. Jag kan inte ansluta till det trådlösa för att det är självklart skyddat. Till en början va det inga som helst problem för jag hade bara en stationär dator, men nu har jag inhandlar en laptop och det skulle vara skönt att få tillgång till det trådlösa.

Hon lämnade en lapp där det står Användarnamn: 6830946. Men har försökt med det men verkar inte funka och det är väl ändå ett lösenord jag ska ha?
Sedan står även ssld-B2_private....bla bla, men det är ändå bara namnet på uppkopplingen eller va det nu kallas.

Så hur fan löser jag detta?

Kan vara så att lösenordet står under modemet/routern? Gör det på min...
Citera
2008-09-23, 20:22
Medlem
mjölkbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormfire
Kan vara så att lösenordet står under modemet/routern? Gör det på min...

Du är dagens hjälte! tack så jävla mycket! Knäppt att jag missa det
Citera
2008-09-23, 22:10
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjölkboll
Du är dagens hjälte! tack så jävla mycket! Knäppt att jag missa det

Härligt. Bra att det fixade sig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera