2008-09-21, 22:39
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 56k
Så klart hon ska få en webkamera om det är en vettig tjej så kommer hon nog bara ta lite bilder som hon lägger upp på diverse communities.

Jag har aldrig stött på någon brud som onanerat i cam eller skickat nakenbilder till mig och då har jag vart rätt aktiv när jag var 13-15 år på diverse communities.

Jag har aldrig blivit mördad, så det finns inga mördare.

Jävla pajas.
Citera
2008-09-21, 22:40
Medlem
56ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Jag har aldrig blivit mördad, så det finns inga mördare.

Jävla pajas.

Jag sa aldrig att det inte existerade men jag tror inte det är så vanligt därav tror jag risken är väldigt liten att det skulle ske om hon fick en webkamera.
Citera
2008-09-21, 22:59
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 56k
Jag har aldrig stött på någon brud som onanerat i cam eller skickat nakenbilder till mig och då har jag vart rätt aktiv när jag var 13-15 år på diverse communities.
Jag har blivit "drabbad" utan att ens leta efter folk som strippar, tämligen vanligt skulle jag gissa på.

Webcams kan vara ruskigt trevligt, att se den man pratar med så att säga, samtidigt finns baksidorna som redan nämnts. Det viktiga att veta är ifall dennes dotter har mognat tillräkligt för att inse att man inte skall strippa i cam och riskerna om hon nu planerar att göra detta.

Dock förstår jag inte varför hon inte bara köper den själv om hon nu så gärna vill ha en.
Citera
2008-09-21, 23:07
Medlem
Bombardirs avatar
Hmm. Hur lätt är det att "kapa" en web-cam?
Köpte en laptop med inbyggd webcam i present till min yngre kusin. En 14 år gammal tjej. På den lyser det dock en lampa när kameran är igång. Kan man tänka sig att kameran kan bli kapad och någon kan kolla från andra hållet utan att lampan är igång?
Citera
2008-09-21, 23:12
Medlem
Santerias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardir
Köpte en laptop med inbyggd webcam i present till min yngre kusin. En 14 år gammal tjej. På den lyser det dock en lampa när kameran är igång. Kan man tänka sig att kameran kan bli kapad och någon kan kolla från andra hållet utan att lampan är igång?

Jag har faktiskt tejpat över min i ren paranoia.
Citera
2008-09-21, 23:25
Medlem
Squalos avatar
Öh... Vill hon ha en så är det bara att hon traskar in på närmaste onoff eller elgiganten eller nåt och köper en. Kostar knappast mer än 150 kr. Det räcker veckopengen till.

Hur som haver... hade jag haft en 14-åring med en webcam hade jag slagit sönder den. Camen alltså, inte ungen.
Citera
2008-09-21, 23:29
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santeria
Jag har faktiskt tejpat över min i ren paranoia.

Haha, måste erkänna att jag har min riktat uppåt av samma anledning. Tror inte precis att min cam riskerar att bli kapad, men det är störande att ha en kamera pekande i ansiktet hela tiden.
Citera
2008-09-21, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardir

Kameror går att kapa, det är rätt enkelt, finns många trojaner för det. Vilken 15-årig grabb som helst kan nog fixa det om han vill. Men att stänga av lampan är nog mycket svårare...Men det känns obehagligt att ha en kamera riktad mot sig hela tiden så jag har kameran på min laptop.
Citera
2008-09-22, 00:33
Medlem
Späks avatar
Nej nej

Ingen webcam

De små körsbären kommer att förevisas.
Allt grövre och grövre hushållsobjekt kommer att missbrukas i en vilt eskalerande skala, troligtvis kommer inte ens familjens hund att leva säker längre.
Bilder och filmer kommer ovillkorligen att spridas, i synnerhet i hennes skola.

Övertyga din "kompis" om olämpligheten i det hela. Men visst, inte fan vill man ha det samtalet med sin 14-åriga dotter? "Gumman det är såhär att världen är full utav snuskiga småpojkar och äldre män som inget hellre vill än att du ska visa duttarna för dem på camen, och eftersom alla flickor i din ålder är slynor som saknar vett och självrespekt så köper pappa ingen cam till dig, men det är bara för att jag älskar dig".

Herregud vad jag har sett perversa saker på camen, hela registret. Och detta utan att ha varit någon lök på communities, svettiga farbror Börje eller "CamKille89" på IRC (vilt spammandes "någon tjej med cam och msn???" på samtliga kanaler).

Flera ggr. har man inte ens behövt övertyga damerna ifråga, bh's har flugit, dildos har plockats fram och vulgära danser har utförts. En gång så fungerade inte videochatten på MSN, men det löste hon genom att istället spela in en film, spara den och sedan skicka

Ingen jävla webkamera, låt ungen läsa på om STD, våldtäkter och vikten av att spara sin oskuld till runt 45 istället!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in