Jag har länge tyckt att dagens svenska TV-humor är överdrivet fånig med Time Out, Parlamentet, Extra Extra, Björn Gustavsson, Sing Along etc. Det är alltid samma komiker och de kallas stolt "Den svenska humoreliten". Vart är vi på väg?
Det här programmet var faktiskt droppen, och jag tycker nästan att vi är nere på japansk nivå. Säger som min far brukade göra: "Vad är det här för larv?"
Lilla Landet Lagom var det sämsta "humor"-programmet jag sett på år och dagar. Skrattade till någon enstaka gång. Fattar inte att de får sända skiten ens.
Jag går mot strömmen och säger bravo! Men jag vet, Kristoffers humor är inte för alla. Han är en komikers komiker (ungefär som Norm MacDonald i USA), han kommer aldrig vinna någon populäritetstävling.
Men jag gillar kristoffer, han var ju i princip 100%(programmet) när det sändes. Synd att dom inte gör en ny säsong av det, fast utan sean och den fitt-tråkiga tjejen.
Jag har länge tyckt att dagens svenska TV-humor är överdrivet fånig med Time Out, Parlamentet, Extra Extra, Björn Gustavsson, Sing Along etc. Det är alltid samma komiker och de kallas stolt "Den svenska humoreliten". Vart är vi på väg?
Det här programmet var faktiskt droppen, och jag tycker nästan att vi är nere på japansk nivå. Säger som min far brukade göra: "Vad är det här för larv?"
Sveriges komikerelit stör mig. Jag vet att jag är roligare än dessa pajasar.
Programmet var ju inte speciellt roligt, kanske ser något avsnitt till, mestadels för att se mer av Josephine Bornebusch...jävlar vad het hon var i folkdräkt.
Programmet var ju inte speciellt roligt, kanske ser något avsnitt till, mestadels för att se mer av Josephine Bornebusch...jävlar vad het hon var i folkdräkt.