2008-09-20, 21:08
Medlem
Kolla på det! Vet inte om det är kul eller så, men Josephine Bornebusch är med och hon ser inte dålig ut om man säger så
Citera
2008-09-20, 22:04
Medlem
hatthyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DownPoison
Kolla på det! Vet inte om det är kul eller så, men Josephine Bornebusch är med och hon ser inte dålig ut om man säger så

Hon var söt i folkdräkt
Citera
2008-09-21, 15:01
Medlem
SarangHaes avatar
Jag har länge tyckt att dagens svenska TV-humor är överdrivet fånig med Time Out, Parlamentet, Extra Extra, Björn Gustavsson, Sing Along etc. Det är alltid samma komiker och de kallas stolt "Den svenska humoreliten". Vart är vi på väg?
Det här programmet var faktiskt droppen, och jag tycker nästan att vi är nere på japansk nivå. Säger som min far brukade göra: "Vad är det här för larv?"
Citera
2008-09-21, 15:02
Bannlyst
Lilla Landet Lagom var det sämsta "humor"-programmet jag sett på år och dagar. Skrattade till någon enstaka gång. Fattar inte att de får sända skiten ens.
Citera
2008-09-21, 15:18
Medlem
Pubertals avatar
Jag går mot strömmen och säger bravo! Men jag vet, Kristoffers humor är inte för alla. Han är en komikers komiker (ungefär som Norm MacDonald i USA), han kommer aldrig vinna någon populäritetstävling.
Citera
2008-09-21, 19:37
Medlem
lumbas avatar
nja, var inget vidare.

Men jag gillar kristoffer, han var ju i princip 100%(programmet) när det sändes. Synd att dom inte gör en ny säsong av det, fast utan sean och den fitt-tråkiga tjejen.
Citera
2008-09-21, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SarangHae
Jag har länge tyckt att dagens svenska TV-humor är överdrivet fånig med Time Out, Parlamentet, Extra Extra, Björn Gustavsson, Sing Along etc. Det är alltid samma komiker och de kallas stolt "Den svenska humoreliten". Vart är vi på väg?
Det här programmet var faktiskt droppen, och jag tycker nästan att vi är nere på japansk nivå. Säger som min far brukade göra: "Vad är det här för larv?"

Sveriges komikerelit stör mig. Jag vet att jag är roligare än dessa pajasar.
Citera
2008-09-21, 20:20
Medlem
rostkorvs avatar
Tycker också det var tråkigt.

Speciellt när någon tjej skulle skämta om internet-tjejer "Asså jag ska ba göra det *ler* (hon säger ler) och jag såg värsta gubben "arg smiley"

Det var roligt vid millennieskiftet..
Citera
2008-09-21, 20:37
Medlem
Bajsfacistens avatar
Såg resprisen idag. Programmet var tråkigt men hon var söt i folkdräkt sammanfattar programmet.
Citera
2008-09-21, 20:45
Medlem
sturestolpskotts avatar
Programmet var tråkigt men hon var söt i folkdräkt.
Citera
2008-09-21, 21:35
Medlem
RödPartisans avatar
Programmet var ju inte speciellt roligt, kanske ser något avsnitt till, mestadels för att se mer av Josephine Bornebusch...jävlar vad het hon var i folkdräkt.

Fler tjejer borde bära folkdräkt!
Citera
2008-09-22, 00:22
Medlem
hatthyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RödPartisan
Programmet var ju inte speciellt roligt, kanske ser något avsnitt till, mestadels för att se mer av Josephine Bornebusch...jävlar vad het hon var i folkdräkt.

Fler tjejer borde bära folkdräkt!

Folkdräkt är nog inte för alla tjejer dock
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här