Jag har råkat ut för samma skit. Funkar inte att starta i felsäkert läge längre. Verkar hopplöst. Kopiera lite nödvändiga filer, sedan blir det att blåsa skiten.
Jag har råkat ut för samma skit. Funkar inte att starta i felsäkert läge längre. Verkar hopplöst. Kopiera lite nödvändiga filer, sedan blir det att blåsa skiten.
kan du komma in i "felsäkert läge med kommandotolken"?
Edit;
Det är möjligt att det går föresten. Testade en gång igår. Jag fick då fram en "sida" där det stog "felsäkert läge" i alla 4 hörn, samt xp servicepack 3 någonting längst upp. Där stannade det dock och muspekaren visade pil/timglas. Kunde inte skriva någonting eller göra någonting annat än att flytta pekaren. Fick stå så några minuter, 5 kanske, sedan stängde jag ner.
Senast redigerad av användare666 2008-09-22 kl. 10:36.
Finns skapligt jobbigt virus på en dator här nu.
malware mm som inte spyboot rår på.
jag tänkte köra en hijackthis logg & posta.
M E N
problemet är att datorn bara funkar i felsäkert läge. & då går det juh inte köra HiJa-scan....
det är xp (tragiskt nog) & datorn kommer bara till "välkommen"
dvs loggar aldrig in riktigt. i felsäkert går det dock.
bråttom! mvh
Hur har det gått?
Om du fortfarande har strul eller råkar ut för något liknande rekomenderar jag att du har en "Hirens Boot CD" liggande. Finns att tanka hem på TPB och den innehåller alla verktyg man kan tänkas behöva för dessa problem.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!