2008-09-20, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m0s
Bah, det är en konspiration.
Att de enda 2 kändisarna som flög med planet var även de enda som överlevde.

Kanske för de två satt längst bak och gottade sig i lyxet?
2008-09-21, 00:00
Medlem
emma80s avatar
En f.d. trumslagarsnubbe i dagispunkarna Blink 182.
Alltid tråkigt med olyckor, men är han värd en egen tråd?
2008-09-21, 00:04
Medlem
hemskt...oavsett om dom är kända eller ej.
2008-09-21, 00:11
Medlem
Pratbubblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80

Alla som kollar MTV känner igen honom från en dokusåpa som rullade några år där man fick följa honom och hans dåvarande frus liv (hon är fd miss USA och playboybrud). Jag minns inte honom från Blink 182 däremot från tv-programmet. Så för mig är han en kändis.
2008-09-21, 00:19
Medlem
hoppas han klarar sig, tur att mark inte var på planet iaf.
2008-09-21, 00:25
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pratbubblan
Alla som kollar MTV känner igen honom från en dokusåpa som rullade några år där man fick följa honom och hans dåvarande frus liv (hon är fd miss USA och playboybrud). Jag minns inte honom från Blink 182 däremot från tv-programmet. Så för mig är han en kändis.
Okej, jag köpte en platta med Blink 182 när jag var i USA 1999-2000 någon gång.
"Enema of the state" eller vad den heter. Efter det har jag inte haft koll alls på dem.

Trist, hur som helst.
2008-09-21, 01:23
Medlem
Weeners avatar
Fan vad skakig jag blev när en polare SMSade om detta, var tvungen att springa till datorn och kolla upp det, trodde han jävlades med mig.

Jävla tur att han överlevde, är ett stort fan av hans trumspel. Typ min största inspiration när det gäller trummor. Sen älskar jag Blink 182, +44 också så...

Hoppas det inte är för allvarligt så att han kan spela trummor inom en snar framtid igen.

RIP till alla som dog, inklusive Little Chris, han och Marks Hoppus vän som dog i craschen.
2008-09-21, 02:15
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80

Ja?
2008-09-21, 02:41
Medlem
kaspens avatar
Hatar alla band i den genren och alla band han spelat i, men han ar en riktigt bra trummis.

Av vad jag hort pa nyheterna har i staterna verkar det allvarligt aven om han "bara" brant benen. De sager att tillstandet fortfarande ar kritiskt.

Andrat for att tillagga: anledningen till att de akte var for att assistentens (Chris Baker, han som dog) fru lag pa BB och han inte ville missa nar hans barn foddes. Travis anvander sallan privata jetplan i vanliga fall men betalade for ett sa att Baker inte skulle missa sitt livs hojdpunkt.

www.tmz.com

Det finns ju inte ord for hur tragisk hela den har handelsen ar.
Senast redigerad av kaspen 2008-09-21 kl. 03:35.
2008-09-21, 07:16
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weener
Fan vad skakig jag blev när en polare SMSade om detta, var tvungen att springa till datorn och kolla upp det, trodde han jävlades med mig.

Jävla tur att han överlevde, är ett stort fan av hans trumspel. Typ min största inspiration när det gäller trummor. Sen älskar jag Blink 182, +44 också så...

Hoppas det inte är för allvarligt så att han kan spela trummor inom en snar framtid igen.

RIP till alla som dog, inklusive Little Chris, han och Marks Hoppus vän som dog i craschen.

Ursäkta Ot men... Du har mycket kvar att upptäcka när det gäller duktiga trummisar ser jag...

OnT: Jävligt tragisk historia.
2008-09-21, 08:47
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Hatar alla band i den genren och alla band han spelat i, men han ar en riktigt bra trummis.

Av vad jag hort pa nyheterna har i staterna verkar det allvarligt aven om han "bara" brant benen. De sager att tillstandet fortfarande ar kritiskt.

Andrat for att tillagga: anledningen till att de akte var for att assistentens (Chris Baker, han som dog) fru lag pa BB och han inte ville missa nar hans barn foddes. Travis anvander sallan privata jetplan i vanliga fall men betalade for ett sa att Baker inte skulle missa sitt livs hojdpunkt.

www.tmz.com

Det finns ju inte ord for hur tragisk hela den har handelsen ar.

TMZ hade fel. Det var inte därför dom flög.

DJ AM har mer än 50 procent av sin kropp brännskadad och värst är asiktet.

Travis har mindre från midjan och neråt.
2008-09-21, 08:47
Medlem
Imzadis avatar
EEk gjorde fel...........

Rip...... Sorglig historia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här