Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
De gånger jag betalat för nitrazepam så har de varit runt 10-15kr styck
Min favorit benzo efter iktorivil så jag är glad över att dom hade bra pris här då jag fortfarande åt benzo

Mja hade jag varit en "valig" kran hade jag nog tagit 12.5-15kr st, men nu säljer jag då och då till nergågna pundare som inte skule dra sig en sekund för att blåsa/råna mig, därför skiter jag i om jagknullar dom. Det värsta är att jag oftast känner mig otrygg vid dessa möten så jag dessutom måste vara beväpnad.
Citat:
Ursprungligen postat av unpronounceable
Kan man verkligen få ut 50kr st för 5mg Nitrazepam? Tyckte det lät dyrt som fan när en polare gav 25kr st...
Mjo, mitt samvete satte stopp för mitt extrema överpris á 33/st nu kör jag på 4st/100kr istället. (25 kr st)
50 Kr st är på plattan, där är flödder extremt dyrt (egentligen skulle jag kunna tänka mig sälja billigare där men pga risken vill jag ha betalt för det där.
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Vad är ett bra hyffsat billigt pris att sälja 100 pack tramadol för? utländska 100mg i karta
Säljer du det som en 100-burk vore ett schysst pris 1000kr, men förutsatt att det inte är depot och du inte bor i storstad skulle jag ta 2000 kr for 100pack eller 25-33 kr st om du säljer dom styckvis.