2009-10-12, 22:20
Medlem
Styckpris på Tramadol 100mg?
2009-10-12, 22:30
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkeT
vad får man betala för morfintabletter?
1-2kr/mg

Citat:
Ursprungligen postat av morbidru
Styckpris på Tramadol 100mg?
runt 10kr
2009-10-12, 22:35
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NostradamusJR
Haha när det gäller pillerpriser här i min stad i Norrbotten så skrattar jag mig nästan fördärvad

Om man köper benso styckvis så spelar det tydligen ingen roll om vilken sort eller vilken styrka det är. De ska ha 20kr/styck vare sig det är xanor 0,5mg eller 2mg.

Samma sak om kranen säljer Sobril och Iktoviril.

Det lustiga är ju att folk köper oavsett. Ååååååå vad jag skrattar åt dom
Att det är sjuka priser i norr är ju allmänt känt, men något som är lite lustigt är att i många av dom mindre städerna i Södermanland är prisläget detsamma.
2009-12-25, 14:34
Bannlyst
någon som vet vad för opiater/opioder man kan köpa i köpenhamn och pris på dessa?
2009-12-25, 19:07
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragan28
någon som vet vad för opiater/opioder man kan köpa i köpenhamn och pris på dessa?
Jonk - 0,1 för 100dkr
Metadon (doner) 20mg - 30dkr

Ang ketogan så har jag hört att de har blivit sämre?
2009-12-26, 02:06
Medlem
lowerCases avatar
Nationell prishöjning på tramadol?

Har handlat tramadol lite då och då från början av 2007 men dom senaste månaderna verkar det som om standardpriset på ett gram är 150 kr minst.

Bara jag som har dåliga irl-kontakter eller är det andra som ser samma trend?
2009-12-26, 03:04
Medlem
Spaics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Nationell prishöjning på tramadol?

Har handlat tramadol lite då och då från början av 2007 men dom senaste månaderna verkar det som om standardpriset på ett gram är 150 kr minst.

Bara jag som har dåliga irl-kontakter eller är det andra som ser samma trend?

Beror på om det är i form av Tradolan (då är det ett helt okej pris), eller om det är Tramadol i pulverform. Om fallet är det sistnämnda så så är det väl fortfarande ganska lugnt.
2009-12-26, 03:21
Medlem
Zopicas avatar
Priset på Tram har verkligen ökat

Efterfrågan kanske överskrider tillgång?

NP tex. har det ju inte ens längre.
Inte hittat några på GP heller.

Håller trammen på att ta slut??
2009-12-26, 08:15
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zopica
Priset på Tram har verkligen ökat

Efterfrågan kanske överskrider tillgång?

NP tex. har det ju inte ens längre.
Inte hittat några på GP heller.

Håller trammen på att ta slut??

Det kan jag inte tänka mig, jag menar det skrivs ju fortfarande ut helt sjuka mängder. Plus att det inte är så svårt att ta in från utlandet. Men jag undrar vad som har ändrats mer än att world tramadol dog som haft sån impakt på priserna.
2009-12-29, 20:17
Medlem
chaoswithins avatar
Jag är lite nyfiken, för jag undrar om det är jävliga överpriser när jag säljer mina Nitrazepam 5mg/3-100kr - eller om jag mot förmodan säljer på plattan får jag 50 kr st (det vet jag är överpris dock) men är 3/100 ett ok pris (knappast så jag tänker sänka men iaf^^) tänkte bara höra vad FB-eliten säger. (Har aldrig sålt Nitra tidigare).

Mvh
/Chaos.
2009-12-30, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Jag är lite nyfiken, för jag undrar om det är jävliga överpriser när jag säljer mina Nitrazepam 5mg/3-100kr - eller om jag mot förmodan säljer på plattan får jag 50 kr st (det vet jag är överpris dock) men är 3/100 ett ok pris (knappast så jag tänker sänka men iaf^^) tänkte bara höra vad FB-eliten säger. (Har aldrig sålt Nitra tidigare).

Mvh
/Chaos.

Kan man verkligen få ut 50kr st för 5mg Nitrazepam? Tyckte det lät dyrt som fan när en polare gav 25kr st...
2009-12-30, 22:26
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin

Mvh
/Chaos.

De gånger jag betalat för nitrazepam så har de varit runt 10-15kr styck
Min favorit benzo efter iktorivil så jag är glad över att dom hade bra pris här då jag fortfarande åt benzo

Vad är ett bra hyffsat billigt pris att sälja 100 pack tramadol för? utländska 100mg i karta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in