2008-09-20, 16:06
Medlem
ThePuppetMasters avatar
Jag håller på att ragga på en via MSN. Jag kände mig sugen på lite japanskt kött så jag styrde upp en tvättäkta japan därborta i Japan-landet.

Ibland är hon väldigt kylig mot mig och stöter bort mig. Typ ger inga konkreta svar när jag försöker få in henne på ett samtal. Ibland är hon raka motsatsen och "munnen" går i ett på henne.

Hon tar sällan initiativ till samtal, men hon har visat lite "TPI" genom att säga att hon vill träffa mig, hon har frågat hur många flickvänner jag haft samt att hon ständigt gnäller över storleken på hennes stjärt (vilket jag antar hon gör för att hon vill att jag ska säga motsatsen)

Jag vet seriöst inte om detta är något att satsa på. Hon verkar så isolerad ibland, så antagligen vill hon att jag ska ta initiativet eller så är hon helt enkelt inte intresserad. Vad tror ni?
Citera
2008-09-20, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThePuppetMaster
Jag håller på att ragga på en via MSN. Jag kände mig sugen på lite japanskt kött så jag styrde upp en tvättäkta japan därborta i Japan-landet.

Ibland är hon väldigt kylig mot mig och stöter bort mig. Typ ger inga konkreta svar när jag försöker få in henne på ett samtal. Ibland är hon raka motsatsen och "munnen" går i ett på henne.

Hon tar sällan initiativ till samtal, men hon har visat lite "TPI" genom att säga att hon vill träffa mig, hon har frågat hur många flickvänner jag haft samt att hon ständigt gnäller över storleken på hennes stjärt (vilket jag antar hon gör för att hon vill att jag ska säga motsatsen)

Jag vet seriöst inte om detta är något att satsa på. Hon verkar så isolerad ibland, så antagligen vill hon att jag ska ta initiativet eller så är hon helt enkelt inte intresserad. Vad tror ni?

ohh herregud..
Citera
2008-09-20, 16:19
Medlem
Citat:

Du vet att det är mode att ha en utländsk pojkvän bland japanska tjejer va? Då en västerläning framförallt. Det ses som exotiskt.
Citera
2008-09-20, 16:20
Medlem
Denoms avatar
Du är då jävligt korkad om du tror att lite prat på msn med en japansk tjej kan leda till någonting.
Citera
2008-09-20, 17:14
Medlem
ThePuppetMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Du är då jävligt korkad om du tror att lite prat på msn med en japansk tjej kan leda till någonting.

Det har fungerat för andra i min närhet så varför inte för mig?

Fast jag måste säga att det känns som väldigt mycket arbete med tanke på vad jag får ut för det. det kan vara lika bra att lägga ner projektet.
Citera
2008-09-20, 18:04
Bannlyst
Hon bor i JAPAN och ni pratar på msn. Vakna upp!?

Citera
2008-09-20, 18:15
Medlem
ThePuppetMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frivol
Hon bor i JAPAN och ni pratar på msn. Vakna upp!?

Jag skulle aldrig ge mig in på detta om det inte vore så att andra lyckats denna vägen. Det är mycket lättare än vad somliga tycks tro. Observera att jag är inte ute efter att gifta mig med henne utan bara åka dit och dra över henne... typ.
Citera
2008-09-20, 19:49
Medlem
Citat:

Nu är det så här. För det första är du riktigt tragisk som sitter och försöker flörta med japaner på andra sidan jordklotet. Ryck upp dig för helvete och sluta runka till Tomb Raider. Öppna en öl redan ikväll och se till att gå ut och prata med första bästa tjej. Lyd mitt råd på riktigt, annars är jag säker på att du kommer bli den typ av medelålders gubbe som går på uteställen 18+.
Citera
2008-09-20, 19:49
Medlem
Gustavbes avatar
Det är ju svårt att veta med japaner... fortsätt att msn:a om du tycker det är kul men hoppas inte på för mycket.
Citera
2008-09-20, 21:43
Medlem
alltså ärlig.. är det inte lite väl dyrt att åka till japan bara för att ha sex med en japanska.. det kommer högvis med japanska turister till sthlm varje sommar.. vänta till nästa sommar och ragga upp nån här i Sverige istället.. hur svårt kan det va?
Citera
2008-09-20, 22:30
Medlem
Wie bitte?s avatar
Citat:
Det har fungerat för andra i min närhet så varför inte för mig?

Fast jag måste säga att det känns som väldigt mycket arbete med tanke på vad jag får ut för det. det kan vara lika bra att lägga ner projektet.
vad har funkat? att bli internet-pojkvänner? eller menar du att dessa bekanta faktiskt sedemera träffas risflickorna?
Citera
2008-09-20, 22:50
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhcc
alltså ärlig.. är det inte lite väl dyrt att åka till japan bara för att ha sex med en japanska.. det kommer högvis med japanska turister till sthlm varje sommar.. vänta till nästa sommar och ragga upp nån här i Sverige istället.. hur svårt kan det va?

+1

Orka att hålla på så. "Rekorddyrt" ONS liksom...
Senast redigerad av BettyBoop80 2008-09-20 kl. 22:56.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in