Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-09-22, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av h-user
Du nämner ingenting om brandvägg, har du sånt redan installerat?
Registret även om man tror det blir bättre genom att rensa med registry mechanic oftare, så får man ta konsekvenserna senare när systemet inte fungerar som den ska.
Det gäller även CCleaner register-rensare.
Om du ska ändra vad som ska startas i msconfig, kontrollera istället med det program som startar om det är möjligt att inaktivera programmet från autostart.

Så du menar att CCleaner förstör datorn? Vilka program rekomenderar du då? Avast har jag som antivirus skydd nu och CCleaner.
Citera
2008-09-22, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deal
Så du menar att CCleaner förstör datorn? Vilka program rekomenderar du då? Avast har jag som antivirus skydd nu och CCleaner.
CCleaner "Registret", register rensare av alla typer kan ställa till med problem. Därför rekommenderar jag inte att man kör allt för ofta sådana program.

Avast kan du behålla och ccleaner är okej för filstädning, det du behöver är brandvägg t.ex. Comodo installerad istället för sp2 egna brandvägg som inte ger fullvärdigt skydd.
http://www.majorgeeks.com/Comodo_Personal_Firewall_d5033.html

Använder du spybot search and destroy? isåfall finns det bra skydd för webbläsaren om man immuniserar datorn.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in