2008-09-20, 02:44
Medlem
Kn man kalla de för tripp rapport?

Jag försöker. rökte en holk o en liten hur estorbången när jqa kika på film o kände i mitten av trnsformers va de pissepause. pillerpause tänkte ja dåo tog 4zolpidem. kände inget efer 20 min o tog tå till samtidigt som ja satt o mecka på nästa brajja (sjukt svårt o skriva tangenterna far som om de vore sjögång under ) och ca e timme efter jag tagit tod 4 första och till ja tog två till rökte igen gick de väc ca.1mmedå börja ja leka tranformersgubbar med pillren dom alla slutade i min mun tillsammans me en xnorstav för han va den onda. jag byggde barracker o skydd o hus avallt som låg på bordet. o Min Tjej säger VFan du har ju ätit upp alla dina sömnpiller nädå de finns mer på apoteket säger jag men jag hade tydligen 20 st på bordet har en knavar nu när ja ska sova snart.m neb de va ett underligt tangentbord för dom rullar iväg år olika hpill! sov gott
2008-09-20, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlaskBång

Jag försöker. rökte en holk o en liten hur estorbången när jqa kika på film o kände i mitten av trnsformers va de pissepause. pillerpause tänkte ja dåo tog 4zolpidem. kände inget efer 20 min o tog tå till samtidigt som ja satt o mecka på nästa brajja (sjukt svårt o skriva tangenterna far som om de vore sjögång under ) och ca e timme efter jag tagit tod 4 första och till ja tog två till rökte igen gick de väc ca.1mmedå börja ja leka tranformersgubbar med pillren dom alla slutade i min mun tillsammans me en xnorstav för han va den onda. jag byggde barracker o skydd o hus avallt som låg på bordet. o Min Tjej säger

VFan du har ju ätit upp alla dina sömnpiller nädå de finns mer på apoteket säger jag men jag hade tydligen 20 st på bordet har en knavar nu när ja ska sova snart.m neb de va ett underligt tangentbord för dom rullar iväg år olika hpill! sov gott

ps. jag brukar inte klämma mer en 4-5 stillar
2008-09-20, 02:52
Medlem
b0gfettos avatar
Ska nån kunna tolka det där?
2008-09-20, 03:11
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:

Jag försöker. rökte en holk o en liten hur estorbången när jqa kika på film o kände i mitten av trnsformers va de pissepause. pillerpause tänkte ja dåo tog 4zolpidem. kände inget efer 20 min o tog tå till samtidigt som ja satt o mecka på nästa brajja (sjukt svårt o skriva tangenterna far som om de vore sjögång under ) och ca e timme efter jag tagit tod 4 första och till ja tog två till rökte igen gick de väc ca.1mmedå börja ja leka tranformersgubbar med pillren dom alla slutade i min mun tillsammans me en xnorstav för han va den onda. jag byggde barracker o skydd o hus avallt som låg på bordet. o Min Tjej säger VFan du har ju ätit upp alla dina sömnpiller nädå de finns mer på apoteket säger jag men jag hade tydligen 20 st på bordet har en knavar nu när ja ska sova snart.m neb de va ett underligt tangentbord för dom rullar iväg år olika hpill! sov gott

En live tripprapport...och knappt fattar man ens det

1/5
2008-09-20, 03:37
Medlem
indulgences avatar
Ja du verkar ju trippa och jag har haft kul åt dig ikväll =D https://www.flashback.org/showthread.php?t=749406

5/5
2008-09-20, 03:56
Medlem
naGHs avatar
Citat:

Hahahahaha fanjag vill också va så hjärndöd igen
2008-09-20, 06:25
Bannlyst
rikitgt rolig stavning
2008-09-20, 10:22
Bannlyst
Citat:
ps. jag brukar inte klämma mer en 4-5 stillar
Fust...
Stoppat i mig 2 kartor stilnoct, 2 kartor imovane samt en massa afghan men jag fick aldrig känna ett piss
2008-09-20, 11:01
Medlem
Qidushs avatar
"jjjj Jag är ingert inläggstroll. de e bara dom som styr vad ja skriver inte är överens me han som ska bestämma. Men dkulle varae roligt o slippa samma folk jämt o samma rlka från samma kontakter då jag vet att det flödar av olika saker i närområden just nu så.. vore de skoj men dom kanske är rädd för MC gängen"

Episkt flöddrad flasknisse var episkt flöddrad.

Kul grej.

Jag har dock aldrig sett poängen med att röka och knapra sig så kognitionsrubbad. Sprit och flödder, däremot, det är spännande. Då vet man aldrig vad som händer, och oftast sker det med större kraft än FlaskBång visat prov på.
2008-09-20, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qidush
"jjjj Jag är ingert inläggstroll. de e bara dom som styr vad ja skriver inte är överens me han som ska bestämma. Men dkulle varae roligt o slippa samma folk jämt o samma rlka från samma kontakter då jag vet att det flödar av olika saker i närområden just nu så.. vore de skoj men dom kanske är rädd för MC gängen"

Episkt flöddrad flasknisse var episkt flöddrad.

Kul grej.

Jag har dock aldrig sett poängen med att röka och knapra sig så kognitionsrubbad. Sprit och flödder, däremot, det är spännande. Då vet man aldrig vad som händer, och oftast sker det med större kraft än FlaskBång visat prov på.

Jag är försiktigt med spriten då jag har anlag för att bli alkoholist :P
Nä men de va fan inte meningen o käka alla stillar igår ja fatta ingenting men hade ganska kul....
2008-09-20, 14:11
Medlem
Ja drömde rätt skumt också inatt. Drömde att ja blev stoppad av polisen o hade hasch på mig vilket ja körde upp i röven medans dom visitera mig sen när ja skulle ploppa ut biten fick ja fulla näven med portionssnusar som ja va tvungen o spara o använda för de va ju thc-snus.....
2008-09-20, 15:29
Medlem
toMishs avatar
Tripprapporter skrivs med fördel någorlunda nykter

LÅst. /Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här