Som rubriken lyder, ¨på vilken eller vilka siter brukar ni spela poker online och vilken är lättast att vinna på?
Motivera gärna varför ni spelar just där och fördelar och nackdelar.
Själv har jag provat ett antal sidor expekt, unibet, betsson och Svenska spel. Jag trivs faktiskt bäst på sv. spel. Att jag spelar mest på sv. spel beror nog på deras layout och design. Allt ser ju urläckert och behagligt ut jämför med de förstnämnda siterna. En annan fördel med sv. spel är att man spelar med kr. Vinner ganska ofta men slutar med att jag förlorar en del av pengarna i slutändan. Jag vill gärna bryta detta mönster. Har försökt att spela lite varje dag. Det gick bra tills jag förlorade en stor pott. Efter det brukar jag tappa tålamodet och typ ger bort pengarna. Vill gärna ha något råd. Vet inte hur det är med er andra spelare.
Nackdelar: det är endast svenskar som spelar på sv.spel och generellt så känns det som att svenskarna är lite bättre poker spelare än andra nationer. Det blir ju svårare att vinna, kanske en liten fördom

Jag har även märkt att det kan vända väldigt snabbt på sv.spel. Helt osannolikt ibland. Jag vet att tur o otur är en del av poker men ni som spelar där förstår nog vad jag menar.