Snusar Lingon som också fått ny prilla och design.
Gillar inte nya påsen alls, den sitter inte lika bra. designen är ett steg bak också. Jag kommer inte fortsätta köpa nya prillan
Har snusat Göteborgs Rapé lös i drygt 40 år nu, varierat med kanske general eller grov ngn gång. Men Göteborgs Rapé har alltid varit basen. Portionssnus är inte snus, så är det bara.
Inte bara nytt utseende på dosan. Mindre innehåll i dosan. Köpte en stock med den nya designen som gick på 388:- som innehåller 198 g. Den gamla varianten som jag köpte i samma butik för några veckor sen gick på 407:- som innehöll 216 g. Så krympflationen har slagit till och nu runt 16 spänn dyrare per stock allt som allt.
Dem har ju ändrat smaken helt. Den nya smakar menthol och brinner mycket mer intensivt under läppen. Det står "samma smak" på dosan men det är definitivt helt annan smak.
Inte bara nytt utseende på dosan. Mindre innehåll i dosan. Köpte en stock med den nya designen som gick på 388:- som innehåller 198 g. Den gamla varianten som jag köpte i samma butik för några veckor sen gick på 407:- som innehöll 216 g. Så krympflationen har slagit till och nu runt 16 spänn dyrare per stock allt som allt.