2008-09-19, 14:14
Medlem
chillimans avatar
Tjabba!Vilket är erat favorit spel på JackVegas maskinerna genom tiderna? Mitt egna är utan tvekan Havetsläcketerheter
Citera
2008-09-19, 14:55
Medlem
Jag har ett spel som jag alltid går plus på med mitt system men säger dock inte vilket spel det är.
Citera
2008-09-19, 14:56
Medlem
dbolls avatar
hahah skaplig post whore
Citera
2008-09-19, 14:58
Medlem
Akademikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wada
Jag har ett spel som jag alltid går plus på med mitt system men säger dock inte vilket spel det är.

Yeah right

Själv gillar jag swinging bells, jävla kul bonus(med tanke på att man vinner så sjukt mycket).
Citera
2008-09-24, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akademikern
Yeah right

Själv gillar jag swinging bells, jävla kul bonus(med tanke på att man vinner så sjukt mycket).

Har varken fått den eller sett den, skulle vara kul o se den någon gång
Citera
2008-09-24, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wada
Ge fan i att posta dina irrelevanta inlägg då, bidra eller dra.

Tebax till topic då:
Havetsläckerheter var faktist ett utav dom bättre spelen, har faktist inte sett någon maskin som har det längre.

Galantdiamant & spintime är nog dom spelen jag kör mest.

Spintime: Bra bonus som även kommer ganska ofta. Även om du hjulet stannar på en "död" ruta så kan den ändå ge maxvinst. Sen har du även minibonusen som även den kan ge 5-500kr beroende på hur många "gubbar" du får.
Jag brukar köra 2-1-2 som radsystemen på detta spel.

Galantdiamant: En utav dom bättre bonusarna. 50kr direkt för att du fick bonusen, som oftast går att trippla 2ggr till 450. Sen så har du dina frispel som brukar betala ut ganska så bra.
Här brukar jag köra en 5kr rad bara, framförallt på bonusen. du kan utan problem plocka ut 1000-1500 kr.
----------------------------------------------------------------------

Vill man bara sitta o lira och ta det lungt ska man köra Grodjakten.
Bonusen kommer hela tiden, dock så betalar den inte så bra. Men sitter man och nöter en stund så brukar 500kr kvittot titta fram.

Ett tips är att alltid "klättra" på högerkanten hela vägen upp, har aldrig förlorat den vägen eller sett någon göra det heller.

----------------------------------------------------------------------
Swingingbells har helt klart den bästa bonusen, du är garanterad 1500kr. Dubblar du och har lite tur med klockorna så plockar du ut 3000-3500 kr.

Men förutom bonusen då så är spelet ganska trisst, du är låst till spelplanen och kan inte göra några ändringar på ditt radsystem. Detta gör att det bara är småvinster i spel hela tiden.
Senast redigerad av plusmoms 2008-09-24 kl. 23:07.
Citera
2008-09-25, 01:51
Bannlyst
Bara jag som gillar att spela pokern? För att sedan dubbla, trippla, återigen dubbla, för att sedan förlora allt?

Kul ju? Eller?
Citera
2008-09-25, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EcstaZy
Bara jag som gillar att spela pokern? För att sedan dubbla, trippla, återigen dubbla, för att sedan förlora allt?

Kul ju? Eller?

Trodde att jag var ensam
Citera
2008-09-25, 10:50
Medlem
Glazehs avatar
måste säga Knights, bara för att den är så jävla ful
Citera
2008-09-25, 10:51
Medlem
Glazehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EcstaZy

Kul ju? Eller?

Jag brukar köra poker med 1 kr insats sen trippla, ibland lyckas jag ibland inte men det känns skönt att pricka esset 4 ggr i rad :P
Citera
2008-09-25, 11:04
Medlem
Ri-Fas avatar
Swining Bells är ju omöjligt att slå om man talar bonusar i alla fall. Gillar Queen of egypt stark med.
Citera
2008-09-25, 11:11
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plusmoms
Ett tips är att alltid "klättra" på högerkanten hela vägen upp, har aldrig förlorat den vägen eller sett någon göra det heller.
Den buggen har de tyvärr rättat till i de nya programversioner som skeppas ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in