Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-19, 01:01
Medlem
Abstruss avatar
Hej, jag tänkte fråga om det finns nått väckarklocksradioprogram som man kan ladda ner så man kan ha datorn som väcklarklocka, typ börjar spela musik.

Citera
2008-09-19, 01:12
Medlem
EssKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abstrus
Hej, jag tänkte fråga om det finns nått väckarklocksradioprogram som man kan ladda ner så man kan ha datorn som väcklarklocka, typ börjar spela musik.

Haha har själv tänkt på det, men inte orkat leta så mkt
Citera
2008-09-19, 01:15
Medlem
psychotropics avatar
Det finns en del olika program, även plugins till exempelvis winamp. Jag kan inget namn på rak arm, men en googlesökning lär inte vara särskilt svår.
Citera
2008-09-19, 01:17
Bannlyst
Det skulle vara rätt härligt xD
Citera
2008-09-19, 01:24
Medlem
st0ckiss avatar
Annars kan du använda Schemalagda aktiviteter som finns i Windows.
Startmenyn - Alla Program - Tillbehör - Systemverktyg - Schemalagda aktiviteter,
Välj Lägg till schemalagd aktivititet, leta upp en musikfil du vill spela, välj en dag, tryck Nästa, välj en tid och vilka tillfällen den ska ringa, varje dag, vardagar, var x dag, tryck Nästa, välj vilken användare och skriv in lösenord, tryck Nästa och sen Klar.
Citera
2008-09-19, 01:59
Medlem
the best program there is:
http://www.download.com/Easy-MP3-Alarm-Clock/3000-2350_4-10289316.html
Citera
2008-09-19, 02:22
Medlem
fakirens avatar
Atomic Alarm Clock, tyvärr kostar den fulla versionen. Men det går ju att få tag på ändå. Men jag vet inte om det är olagligt här på forumet att tipsa om ställen man kan få tag i saker olagligt. Så jag avstår!
Citera
2008-09-19, 02:40
Medlem
ziphens avatar
Simplaste, minsta och ja... enklaste programmet är nog "Alarm clock", du hittar det på www.download.com
Citera
2008-09-19, 03:05
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fakiren
Atomic Alarm Clock, tyvärr kostar den fulla versionen. Men det går ju att få tag på ändå. Men jag vet inte om det är olagligt här på forumet att tipsa om ställen man kan få tag i saker olagligt. Så jag avstår!

Det är inte olagligt att tipsa om ställen man kan få tag på något, men det är olagligt att direktlänka till en sida.
Typ: På denna sida hittar du bla bla, bara sök där <- Tillåtet

Här kan du ladda ner bla bla *länk till fil/torrent* <- Ej tillåtet
Citera
2008-09-19, 07:57
Medlem
Varför duger inte schemaläggaren + valfri ljudfil?

Som någon t.om har tipsat om högre upp!
Citera
2008-09-19, 10:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Abstrus

Om du använder Vista,
så funkar http://www.thoosje.com/vista-sidebar-gadgets/tools-utilities/AlarmClock.zip bra
använder det själv
Senast redigerad av F2A 2008-09-19 kl. 11:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in