2008-09-18, 18:58
Medlem
B0zs avatar
Tja visste om den skulle hamna här eller på sex men eftersom det inte handlar om hur stor FBballe jag har så la jag den här.

Grejjen är nu det att mitt ex sen 1år tillbaka sa till mig idag att hon hade fått sig en liten könis. Hur kan detta vara jag hmmm? Precis innan jag gjorde slut så var jag i bulgarien där jag hade sex med 2 olika brudar utan skydd (efter många öl brydde man sig inte) sen kom jag hem hade sex med min dåvarande flickvän/kk utan att säga om mina bravader utomlands. Men då man hört om charterluder så var jag ju självklart tvungen att testa mig vilket jag gjorde och då var jag grön iaf phew tänkte jag.

Men nu är hennes nuvarande pojkvän den enda hon har haft sex med efter mig så det enda skulle vara ifall han vart otrogen(vilket ifs inte skulle förvåna mig) men vill ändå veta sannolikheten för att man får falskt svar.

Kan även tillägga att jag gjorde sånt test man får hem på posten och skickar tillbaka mycket smidigt och kan rekomenderas för oss oförsiktiga
Citera
2008-09-18, 19:18
Medlem
hanumans avatar
Hur snart efter den eventuella smittan testade du dig? Prata med ungdomsmottagningen, vettja och posta deras svar här...
Citera
2008-09-18, 19:21
Bannlyst
Har han som du tror smittade dig testat sig?
Citera
2008-09-18, 19:29
Medlem
Späks avatar
Borde snarare ligga i Medicin och hälsa..

Betänk också att det finns folk som kan vara bärare av viruset, utan att själv få symptom, men självklart kan de smitta andra.

Och det hela var lite rörigt, men jag läste kanske inte ordentligt..
Citera
2008-09-18, 20:03
Medlem
B0zs avatar
det gick ca 2månader innan jag testade mig. Och ska jag vara helt ärlig så var stora anledningen att jag testade mig så jag inte skulle bli påkommen att jag vart otrogen utomlands

Och att man kan ha utan symptom vet jag ju om och symtom har jag dock inte.
Tror inte att det är jag som har smittat henne eftersom mitt test visade sig grönt men jag vill ju ändå veta sannolikheten.

Självklart kommer jag ju testa mig igen men om jag är grön vilket jag borde vara så kommer det bli ett jävla liv mellan henne och hennes nuvarande kille
Citera
2008-09-18, 21:23
Medlem
Du har inte tänkt på att det kan vara hon som varit otrogen mot dig?
Citera
2008-09-19, 00:26
Medlem
Crille-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nautilus_
Du har inte tänkt på att det kan vara hon som varit otrogen mot dig?

Eller hennes nuvarande kille som knullat runt.
Citera
2008-09-19, 11:05
Medlem
B0zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crille-boy
Eller hennes nuvarande kille som knullat runt.

mest troligt för detta då jag trots allt testade mig i princip när jag gjorde slut och jag kommer ju testa mig igen men ifall inte testet visade fel resultat måste ju hon fått det från hennes nuvarande kille, vilket resulterar till att han vart otrogen därför tycker jag detta är lite småroligt.
Citera
2008-09-19, 11:42
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B0z
Kan även tillägga att jag gjorde sånt test man får hem på posten och skickar tillbaka mycket smidigt och kan rekomenderas för oss oförsiktiga

Ja, fast inte om du bor tillsammans med någon väl?

Är enklare isåfall att dra till en mottagning där du får svaret direkt, muntligt.
Citera
2008-09-19, 11:52
Medlem
leenies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B0z
mest troligt för detta då jag trots allt testade mig i princip när jag gjorde slut och jag kommer ju testa mig igen men ifall inte testet visade fel resultat måste ju hon fått det från hennes nuvarande kille, vilket resulterar till att han vart otrogen därför tycker jag detta är lite småroligt.

Han kanske inte varit otrogen, han kanske drog med sig klamydian in i förhållandet? Alla testar sig ju inte och får grönt ljus innan de drar av sig kondomen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in