• 1
  • 2
2008-09-18, 19:37
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pucco88

Jag snusar i alla fall mer då jag är stressad och ibland leder det till att jag blir ännu mer stressad.. Kan nog bero på att nikotinet höjer pulsen och hjärtslagen. Har allvarligt tänkt att sluta snusa, och försökt två gånger, misslyckas alltid - de är ju så gott med snus.

Jag får motsatt effekt, blir mycket lugnare om jag tar en extra stor prilla om jag är stressad eller nervös. Nikotin har alltid haft en väldigt lugnande effekt på mig. Det märkte jag inte minst i skolan när jag precis börjat snusa, hur lugn och tyst man blev under lektionerna. ^^
Citera
2008-09-19, 19:38
Medlem
General i götets avatar
Jag blir lugn av snus, sålänge jag inte fått i mig för mycket alkohol. där har du anledningen!
Citera
2008-09-21, 17:33
Medlem
ZloHs avatar
jag har även märkt att jag blir lugnare och mera koncentrerad när jag är stressad eller nervös.
som exempel nu när jag har en provvecka så finns det inget bättre än att sitta och plugga med en stor lös under läppen!
Citera
2008-09-25, 21:01
Medlem
s00fts avatar
kan säga att det vart lite mer snus under läppen när man vart stoppad av farbror blå, och då var man ju ganska närvös när man viste att man hade åkt för fort.
Citera
2008-09-26, 20:42
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s00ft
kan säga att det vart lite mer snus under läppen när man vart stoppad av farbror blå, och då var man ju ganska närvös när man viste att man hade åkt för fort.

Trimmad moppe?
Citera
2008-09-30, 03:08
Medlem
s00fts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Trimmad moppe?

Bil serru, va bra länge sen man åkte moppe

körde om en lastbil och och såg inte polisbilen som låg precis framför. det gick nog i 160 på 110 väg, bromsa ner på en gång när jag kom om polisbilen men dom slog på blåljusen och stoppade mig.

Fick inga böter iaf men sjukt nervös va man.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in