2008-09-17, 12:48
Bannlyst
Hade ni förlåtit er partner om denne hade varit otrogen, gjort av med sjukt mycket pengar under samma kväll, kan ha slagit ner någon, eller själv fått på flabben, kan ha gjort nått mer förnedrat men faktiskt blivit drogad.

Jag kan ha gjort dessa saker men jag minns inget från hela händelsen. Som sagt blev lite blåst av mina goa vänner. ”Drogad” det var mera en häxblandning men det räckte med 2 glas sen blev man körd.
Citera
2008-09-17, 12:52
Medlem
Skyll på drogerna Brukar vara ett säkert kort. Men är det dina vänner som blåst röven av dig så finns det risk för att din brud vägrar låta dig träffa dom igen.

Jag hade nog förlåtit min brud faktiskt. Men jag hade tagit ett jävla snack med hennes polare. Vad var det som hände? Eller minns du inget mer?
Citera
2008-09-17, 12:54
Bannlyst
Vad var det för häxblandning?
Bara sprit eller var det tyngre grejer inblandat?
Citera
2008-09-17, 12:59
Medlem
Sanzets avatar
Om du polisanmäler (vilket du såklart borde göra om du verkligen blivit ofrivilligt drogad) så verkar det ju i alla fall mer seriöst inför din partner, som då kanske lättare kan acceptera det som hände.

Eller var det kanske så att du i förväg visste att det var starka grejer, och självmant drack ur det? Då får du fan skylla dig själv.
Citera
2008-09-17, 13:00
Bannlyst
"Drogad" var det inte ett medvetet val att inta "häxan" då?

Citat:
Ursprungligen postat av Sanzet
Eller var det kanske så att du i förväg visste att det var starka grejer, och självmant drack ur det? Då får du fan skylla dig själv.

-Precis!
Citera
2008-09-17, 13:02
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Seriöst asså.. går du på den lätte?? Den gamla vanliga bortförklaringen när bruden särar på benen till höger och vänster = "jag MÅSTE ha blivit drogad (fast egentligen var jag bara full och var mig själv) men jag orkar inte polisnmäla!!"

Lycka till i erat förhållande

EDIT: uj, nu såg jag att det var dig det handlade om och inte bruden. Jag tycker du lägger det åt historien. Det var inte ditt fel. Du kan inte hjälpa det. Stå på dig mannen!
Citera
2008-09-17, 13:03
Medlem
BBMBBs avatar
Varför ska du tala om det för tanten ur huvudtaget för? Det hon inte vet lider hon ingen skada av.
Citera
2008-09-17, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rotunda
Vad var det för häxblandning?
Bara sprit eller var det tyngre grejer inblandat?

Häxblandning ”lamell Grön” rätt snygg färg på drickat. Jag och mina 2 vänner drack vars 2 glas. Det slog till på mindre en 1 timme. Han gav 700 hundra för det. inga tabletter eller pulver. Men kan ha varit nått inblandat redan. Måste det ha varit. Jag tåler rätt mycket annars

Crystal nånting
Citera
2008-09-17, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Batboy
Häxblandning ”lamell Grön” rätt snygg färg på drickat. Jag och mina 2 vänner drack vars 2 glas. Det slog till på mindre en 1 timme. Han gav 700 hundra för det. inga tabletter eller pulver. Men kan ha varit nått inblandat redan. Måste det ha varit. Jag tåler rätt mycket annars

Crystal nånting

Vad snackar du om?

Hade det varit crysthal-meth så hade du varit vaken och klar i knoppen, sen undrar jag iofs vad lamell Grön ska vara för något? då google inte gav något svar?

-Jag tror du ska bli myndig först och sen återvända hit med dina relationsproblem?
Citera
2008-09-17, 13:18
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Hade ni förlåtit er partner om denne hade varit otrogen, gjort av med sjukt mycket pengar under samma kväll, kan ha slagit ner någon, eller själv fått på flabben, kan ha gjort nått mer förnedrat men faktiskt blivit drogad.

Jag kan ha gjort dessa saker men jag minns inget från hela händelsen. Som sagt blev lite blåst av mina goa vänner. ”Drogad” det var mera en häxblandning men det räckte med 2 glas sen blev man körd.

Drogad, nej det har du inte blivit.

Däremot full och tänkt med kuken, låtit händerna tala när hjärnan inte hängt med.

Flickan borde göra slut, du borde växa upp och sluta hitta på ursäkter. En man står för det han gjort oavsett om det kostar dig i slutändan.
Citera
2008-09-17, 13:18
Medlem
Lavas avatar
Citat:

Generellt svar eftersom jag inte kan göra en individuell tillämpning:
Om det hade gällt min partner så utgår jag från att han generellt är så klockren att det där skulle vara ett osannolikt agerande från hans sida.
Så ja, jag skulle troligen kunna gå vidare med honom.
Citera
2008-09-17, 13:24
Medlem
feed-mes avatar
Citat:

Om man blev nedrogad så hade jag bara garvat om hon hade sagt det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in