2008-09-19, 08:46
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Enligt Arne P så ska denna herre vara helt ren:

http://www.youtube.com/watch?v=4qiQyhstxqA

Jävligt rippad är han då i vilket fall som helst

Han ligger normalt ca 5 kg mer offseason, dvs alltid i kanonform.
Citera
2008-09-19, 08:58
Medlem
Andy__gibsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Han ligger normalt ca 5 kg mer offseason, dvs alltid i kanonform.

Hur gammal är han?
Citera
2008-09-19, 09:41
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy__gibson
Hur gammal är han?

47 år
Citera
2008-09-19, 22:08
Medlem
Herr_Greens avatar
Den här killen är rätt rippad och har inte använt doping http://www.youtube.com/watch?v=YwgOY_VRFUY&feature=related
Citera
2008-09-19, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Hur tänker du nu exakt?
Alla som använder doping är inte jättestora.
Det finns gott om människor som misslyckas ändå.

Men att ren bli lika stor som de dopade monstren som Jay Cutler och gänget är nog omöjligt.

Men att ren bli större än någon tunn dopad 16-åring är givetvis fullt realistiskt.

Detta är nog det bästa bevis TS kan få.

Jag tycker att perfektionen är nådd där vid 75-80 kg.. sen blir det för mycket. Kombinera det med konditionsträning så är man en mördarmaskin. Nu är jag boxare så body building är inte riktigt min grej ifs.. Söt tjej han hade förresten!
Citera
2008-09-20, 00:41
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Green
Den här killen är rätt rippad och har inte använt doping http://www.youtube.com/watch?v=YwgOY_VRFUY&feature=related
Ytterst, ytterst få killar som har så utvecklad fysik (i tidig ålder!!!) utan att ha använt doping. Jämför med 100m "Bolt". Fiberuppsättningen är unik säger dem men jag är tveksam. Att de ut sådär som 30åring, inga problem men som 18åring? Nja men i annat fall, grattis.
Citera
2009-07-11, 01:25
Medlem
Självklart!

Citat:
Ursprungligen postat av Rani Mraz
Jag har sett här på forumet flera gånger snubbar som har rippad kropp med hjälp av doping.

Finns det någon här som kör utan doping och ändå har en likadan kropp som någon som kör med preparat? Alltså en person som aldrig aldrig tagit något olagligt men som ändå har likadan kropp som någon som använder det.

Finns det ens?
Doping (förutom tillväxt) är meningen att ta typ 3 månader sedan va off 9 månader om man inte vill ha allvarliga biverkningar. Endast de riktigt seriösa klarar av att träna då de e off då de käner sig klena efter att slutat kura. skulle gissa på att bland framförallt undomar (som tyvärr inte fattat att doping bara skall användas då man nåt vad känns som sitt maximum) slutar träna om de slutar trycka.
Tränade strikt 5-6 dagar i veckan i ca 2 år (även om jag började pågym när jag var 14). Åt rätt, tillskott i form av ex V12turbo, Vault samt no shotgun(trikreatiner) kombinerat med HBM å nitrix. Vägde ca 75kg å maxa på runt 130kg i bänk, hantelpress snedbänk 40-50 kilo. kunde inte nypa mig själv i bröstet då det var stenhårt utan en gnutta fett. tom 6packet började visa sig gankska väl. Men det kräver disiplin. Varierade övningar. lätt en vecka, tungt nästa. Supersätt då och då samt inte glömma ben då de förutom att de blir hårdare å starkare bidrar til att alla andra muskler också ökar i Volym. En som har varit förlamad i tex vänsterbenet å inte har nån muskelmassa alls i benet tränar upp det genom att köra styrka på högerbenet. Träna ett ben, båda växer en arm, båda växer. Tung benträning och marklyft, hela kroppen ökar i volym.
Ska du bli rippad bör du bygga upp dig först lagom men typ whey 80 plus en banan eller lite maltodextrin om du inte har superförbränning då du kan ta gainer. Kolhydrater(helst långsamma förutom direkt efter träning) behövs under upp byggnad.
Deff(utan klämmar å effar)= intag väldigt lite kolhydrater ät typ en burk lätt kessela(blir mätt å bara vassle protein) kör kalcium puryvat, ripped caps, trikreatin, ät chili å ingerfära, samt ta långa promenader gärna på morgonen efter en svart kopp kaffe. Ät päron om du blir hungrig. Ta en whey 100 med minimjölk om du blir sugen på nåt till kvällen å ät små mål 6 ggr om dagen. Ligg på ca 1000 kcal om dagen. kör crosstrainen en timme på gymet. Följer du dessa råd, självklart beroende på anlag kan du liksom jag kunde klämma fast en penna mellan bröstmusklerna.../ WW
Citera
2009-07-11, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saruman-thewhitewizard
Doping (förutom tillväxt) är meningen att ta typ 3 månader sedan va off 9 månader om man inte vill ha allvarliga biverkningar. Endast de riktigt seriösa klarar av att träna då de e off då de käner sig klena efter att slutat kura. skulle gissa på att bland framförallt undomar (som tyvärr inte fattat att doping bara skall användas då man nåt vad känns som sitt maximum) slutar träna om de slutar trycka.
Tränade strikt 5-6 dagar i veckan i ca 2 år (även om jag började pågym när jag var 14). Åt rätt, tillskott i form av ex V12turbo, Vault samt no shotgun(trikreatiner) kombinerat med HBM å nitrix. Vägde ca 75kg å maxa på runt 130kg i bänk, hantelpress snedbänk 40-50 kilo. kunde inte nypa mig själv i bröstet då det var stenhårt utan en gnutta fett. tom 6packet började visa sig gankska väl. Men det kräver disiplin. Varierade övningar. lätt en vecka, tungt nästa. Supersätt då och då samt inte glömma ben då de förutom att de blir hårdare å starkare bidrar til att alla andra muskler också ökar i Volym. En som har varit förlamad i tex vänsterbenet å inte har nån muskelmassa alls i benet tränar upp det genom att köra styrka på högerbenet. Träna ett ben, båda växer en arm, båda växer. Tung benträning och marklyft, hela kroppen ökar i volym.
Ska du bli rippad bör du bygga upp dig först lagom men typ whey 80 plus en banan eller lite maltodextrin om du inte har superförbränning då du kan ta gainer. Kolhydrater(helst långsamma förutom direkt efter träning) behövs under upp byggnad.
Deff(utan klämmar å effar)= intag väldigt lite kolhydrater ät typ en burk lätt kessela(blir mätt å bara vassle protein) kör kalcium puryvat, ripped caps, trikreatin, ät chili å ingerfära, samt ta långa promenader gärna på morgonen efter en svart kopp kaffe. Ät päron om du blir hungrig. Ta en whey 100 med minimjölk om du blir sugen på nåt till kvällen å ät små mål 6 ggr om dagen. Ligg på ca 1000 kcal om dagen. kör crosstrainen en timme på gymet. Följer du dessa råd, självklart beroende på anlag kan du liksom jag kunde klämma fast en penna mellan bröstmusklerna.../ WW

Så jag ska ta malto om jag inte har superförbränning, annars gainer?

Episka tips mannen!
Citera
2009-07-11, 01:50
Medlem
pzycons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saruman-thewhitewizard

flummigare text får man leta efter.... bra bump btw
Citera
2009-07-11, 12:02
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apan-jolle
Så jag ska ta malto om jag inte har superförbränning, annars gainer?

Episka tips mannen!

Korrekt uppfattat!

Sedan under deff ska du ligga minst på minst 2000 kcal underskott dagligen. Om du känner dig hungrig är det dock ok att knapra på en ingefära.

/Mvh
Citera
2009-07-11, 12:20
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Korrekt uppfattat!

Sedan under deff ska du ligga minst på minst 2000 kcal underskott dagligen. Om du känner dig hungrig är det dock ok att knapra på en ingefära.

/Mvh

Hoppas du skämtar...
Citera
2009-07-11, 12:59
Medlem
hurfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Hoppas du skämtar...
Ny deffmetod som heter döda dina muskler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in