2010-08-28, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Hur som helst så så råkade Ronny vinna SM senast han tävlade, han var varken mindre, slätare mm än övriga tävlande, snarare tvärt om. Det finns ju några ganska kända personer från det gymet, Fredrik Carlsson, Daniel Rubin och Kalle Lane mfl. Dom känner mycket väl till Ronnys bakgrund.

Alla jag känner tror också att jag är ren, vad är det för jävla argument egentligen??
Citera
2010-08-28, 23:55
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashycrash
Alla jag känner tror också att jag är ren, vad är det för jävla argument egentligen??

Vad bra, då kan dom väl få testa dig också när som helst?
Det är klart, med din och dina "brothers" inställningar till rena byggare mm så är det ju självklart helt omöjligt att vara ren. Ni har ju panikbortförklaringar på allt.
Citera
2010-08-29, 00:27
Bannlyst
Citat:
Vad bra, då kan dom väl få testa dig också när som helst?
Det är klart, med din och dina "brothers" inställningar till rena byggare mm så är det ju självklart helt omöjligt att vara ren. Ni har ju panikbortförklaringar på allt.

Vem är det som har panikbortförklaringar egentligen? Vad jag menade var att man kan påstå man är ren, så tror alla en.

Du är en internetkrigare, vi bor i samma län så maila min email i min signatur om du har fortsatt problem mot mig så löser vi det utan tangentbord. Har redan erbjudet det förut men du svarar aldrig.
Citera
2010-08-29, 00:36
Medlem
Citat:
Vem är det som har panikbortförklaringar egentligen? Vad jag menade var att man kan påstå man är ren, så tror alla en.

Du är en internetkrigare, vi bor i samma län så maila min email i min signatur om du har fortsatt problem mot mig så löser vi det utan tangentbord. Har redan erbjudet det förut men du svarar aldrig.

Att ta en diskussion om dopning utanför internet och ut på gatan med nävarna låter lite väl omoget om du frågar mig, sen tror jag Arne ignorerar det då han verkar vara en aning mognare än dig.
Citera
2010-08-29, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reclaim
Att ta en diskussion om dopning utanför internet och ut på gatan med nävarna låter lite väl omoget om du frågar mig, sen tror jag Arne ignorerar det då han är gammal nog att skratta åt det.

Enligt honom var jag ju en liten fjant bakom tangentbordet.
Senast redigerad av Flashycrash 2010-08-29 kl. 00:46.
Citera
2010-08-29, 00:50
Medlem
CBSativas avatar
Citat:
Enligt honom var jag ju en liten fjant bakom tangentbordet.

Tanken var väl heller inte att mötas upp och slåss för att avgöra om Arnes kompis var ren?
Citera
2010-08-29, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CBSativa
Tanken var väl heller inte att mötas upp och slåss för att avgöra om Arnes kompis var ren?

Har jag inte påstått heller, har dock inget emot att möta upp honom eftersom jag är en fjant " ".
Citera
2010-08-29, 02:17
Medlem
rebekks avatar
Tycker denna bild sammanfattar kvaliteten av dem som sitter och utmanar andra på internet..

http://funny.picturepie.com/images/arguing_internet_retarded.jpg

Är inte aggressionsproblem en bieffekt av ökat testo?
Citera
2010-08-29, 02:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Tycker denna bild sammanfattar kvaliteten av dem som sitter och utmanar andra på internet..

http://funny.picturepie.com/images/arguing_internet_retarded.jpg

Är inte aggressionsproblem en bieffekt av ökat testo?

Inte för alla. Snarare att för lite testosteron leder till irritation/kort stubin.
Citera
2010-08-29, 04:16
Medlem
Citat:
Ronny är den enda jag kan gå i god för.
Du är faktiskt bland det mest patetiska jag sett på senare år.
Grattis! Självklart typiskt gulligt anonym också bakom tagnentbordet. Bra jobbat!

Du får tycka vad du vill, riiispekt för det. Frågan är bara vem som är mest patetisk? Dina mer eller mindre löjeväckande inlägg här på forumet får nästan samtliga här inne att sitta och skratta år dig och dina fantasier

I din frenetiska iver att försöka rentvå ngt som flertalet insatta redan vet är felaktigt, gör du dig bara en björntjänst, vilket det å andra sidan ligger stort underhållningsvärde i.

Fortsätt skriva som du gör, hela Sverige skrattar, ha ha ha ha ha.

G
Citera
2010-08-29, 10:08
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Har jag inte påstått heller, har dock inget emot att möta upp honom eftersom jag är en fjant " ".

Kolla gärna vad du har kallat mig.
Citera
2010-08-29, 10:10
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GALSAC
Du får tycka vad du vill, riiispekt för det. Frågan är bara vem som är mest patetisk? Dina mer eller mindre löjeväckande inlägg här på forumet får nästan samtliga här inne att sitta och skratta år dig och dina fantasier

I din frenetiska iver att försöka rentvå ngt som flertalet insatta redan vet är felaktigt, gör du dig bara en björntjänst, vilket det å andra sidan ligger stort underhållningsvärde i.

Fortsätt skriva som du gör, hela Sverige skrattar, ha ha ha ha ha.

G

Bevisa i såfall motsatsen om det nu skulle vara felaktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in