Citat:
Ursprungligen postat av jerryleelvis
Ja visst är det det! Under förutsättning att hårddisken inte är sönder rent mekaniskt.
Boota på windowsskivan och vänta tills allt laddat klart. Läs sedan instruktionerna noggrant om hur du tar bort partitioner, skapa sedan nya, formatera och installera. Om du har två fysiska hårddiskar i din dator kan du ju alltid öppna datorn och dra ut strömsladden till den ena. På så sätt kommer du bara att kunna installera på en disk som kommer att bli C:\. Därefter kan du stoppa tillbaka den andra och formatera den i från diskhanteraren eller utforskaren.
Tackar för svar.
Jag förstår vad du säger. Det misstaget jag gjorde från början, var att inte på boota på skiva - Det gick helt enkelt inte. Så jag öppnade skivan via 'Den här datorn' första gången, och fick således min installation på D:\.
Så nu försöker jag och försöker, men där det står "Boot from disc" "Press any key to continue with boot from disc"- eller något, så spelar det ingen roll om jag spammar sönder tangentbordet eller inte, jag kommer helt enkelt inte in!
Detta börjar bli hemskt frustrerande nu.