Citat:
Ursprungligen postat av vidrith
Av de olika forum inläggen jag har läst här så borde folk som är oskuld vid den åldern stenas till döds (lite överdrivet talat).
20 åringar som gråter att dom bara varit ihop med 1 partner i "hela sitt långa liv" och dyl. får svar att "de är konstiga som haft så få partners"
Jag varken kan eller känner för att få till det i en night one stand, men vill ändå hitta en trevlig tjej. Är tyvärr inte speciellt social, kan prata 1 mot 1 men sällan att jag yttrar mig när det är flera personer. Är(ensam) ute nästan varje helg men går främst ut för att dansa och ha kul.
Förundras hela tiden över att så många är "osäkra".
Sällan sett folk gå ut ensamma till barer, bio, gym etc i åldrarna 18-30 då utan det är alltid en flock på 2-5 personer.
Kanske man har utvecklat någon sorts fobi mot alla dessa människor i grupper, för att man aldrig själv riktigt varit i en sådan.
Det här är ingen fråga eller påstående utan bara mina reflektioner från livet jag lever.
Man verkar inte kunna leva ett bra liv och hitta någon för man betraktas som en outsider när man är för ensam.
släpp den där tanken att "hitta någon" skulle lösa alla dina problem, när du väl gör det inser du att det kanske är början på en massa andra nya problem och att du ändå trivs bäst just ensam. Det är inte bara att hitta någon, vet du hur mycket uppoffring och tid som krävs att du investerar i en tjej? Det är inte nådigt kan jag förtälja

Du verkar leva i ett menlöst limbo utan mening, och visst, sex är en stark divkraft för de flesta och när du väl börjar ha det kommer synen på livet att förändras en smula. Du inser varför folk börjar sträva, för utan strävan så får du bara slumptjejerna och hur kul är det?