2002-04-24, 16:22
Bannlyst
Dårpanel!

Du är ju en total virrpanna, Chockad!

Vid tillfälle kommer jag f.ö. att för dej framlägga en fullständig bevisning, med vittnesmål, vetenskapliga fakta o.s.v på att månen är en grön ost, men att USA-imperialismen i kapitalistiskt syfte (för att öka ostförsäljningen!!!!) har ombesörjt att den blivit gul. Och eftersom det också kunnat bevisas (!!!!!) att de aldrig utfört några månlandningar så kommer Du säkert att tro på det.

Likaledes skall jag för dej bevisa att anfallet på Pearl Harbour 1941 utfördes av amerikanerna själva, som ville ha en anledning att gå i krig med Japan. Eller också att det var ett beställningsarbete av amerikanarna, som väl är en dina tokiga teorier beträffande attacken på WTC.

Dock: Om Bush yttrat sig motsägande om tider då han såg flygplanskraschen kan ha ha menat att han såg ett videband just då, alltså inte i live.

Och därmed avslutar jag för min del denna din dårpanel.
2002-04-24, 17:40
Medlem
Securions avatar
Ja, nu börjar faktiskt det humoristiska i denna tråd försvinna.
Det verkar ju faktiskt som om Chockad behöver terapi.
Man ska nog inte göra sig kul på sjuka människors bekostnad.
Ber om ursäkt för det.

... *läser en annan tråd* ...
2002-04-24, 17:50
Medlem
Re: Dårpanel!

Citat:
Ursprungligen postat av proof
Du är ju en total virrpanna, Chockad!

Vid tillfälle kommer jag f.ö. att för dej framlägga en fullständig bevisning, med vittnesmål, vetenskapliga fakta o.s.v på att månen är en grön ost, men att USA-imperialismen i kapitalistiskt syfte (för att öka ostförsäljningen!!!!) har ombesörjt att den blivit gul. Och eftersom det också kunnat bevisas (!!!!!) att de aldrig utfört några månlandningar så kommer Du säkert att tro på det.

Likaledes skall jag för dej bevisa att anfallet på Pearl Harbour 1941 utfördes av amerikanerna själva, som ville ha en anledning att gå i krig med Japan. Eller också att det var ett beställningsarbete av amerikanarna, som väl är en dina tokiga teorier beträffande attacken på WTC.

Dock: Om Bush yttrat sig motsägande om tider då han såg flygplanskraschen kan ha ha menat att han såg ett videband just då, alltså inte i live.

Och därmed avslutar jag för min del denna din dårpanel.

Hitler skickade faktisk en trupp sina soldater i polska uniformer som fick skära halsen av personalen på en tysk radiostation nära polsk-tyska gränser. En provokation vilken skulle "straffas" av Vater!!!!

Det har hänt alltså i modern europeik historia. Vad motsäger att det skulle inte hända igen!!!!????
Fast denna gången mycket bättre planerad med mäktig regering bakom och mördande effektiv propagandaverktyg.
2002-04-24, 18:26
äldre konto (old)
Ej medlem
INTE av MISSTAG!!!

Bush kan INTE ha kläckt ur sig av misstag att han såg det första planet på
TV, Intern-TV, väl att märka, eftersom inga officiella kanaler låg ute i sändning då....

Det följande är hämtat från Vita Husets egna hemsida:

http://www.whitehouse.gov/news/releases/2001/12/20011204-17.html
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2002/01/20020105-3.html

QUESTION: One thing, Mr. President, is that you have no idea how much you've done for this country, and another thing is that how did you feel when you heard about the terrorist attack?

BUSH: Well... (APPLAUSE)

Thank you, Jordan (ph).

Well, Jordan (ph), you're not going to believe what state I was in when I heard about the terrorist attack. I was in Florida. And my chief of staff, Andy Card -- actually I was in a classroom talking about a reading program that works. And I was sitting outside the classroom waiting to go in, and I saw an airplane hit the tower -- the TV was obviously on, and I use to fly myself, and I said, "There's one terrible pilot." And I said, "It must have been a horrible accident."

But I was whisked off there -- I didn't have much time to think about it, and I was sitting in the classroom, and Andy Card, my chief who was sitting over here walked in and said, "A second plane has hit the tower. America's under attack."
2002-04-24, 18:31
äldre konto (old)
Ej medlem
INGEN VIDEO FANNS SÅ TIDIGT AV FÖRSTA PLANET!!!

Ingen Video fanns så tidigt ute, innan det andra planet kraschade!!!

Den franske privatfilmarens film av första kraschen kablades ut över världen först EFTER att det andra planet träffat WTC, väl att märka! Fransmannens privata oframkallade alster kan omöjligen ha nått världspubliken på 18 minuter, som var differensen mellan de två terrordåden...

http://www.nadir.org/nadir/initiativ/agp/free/9-11/firstplane.htm
http://www.rense.com/general17/lie.htm
2002-04-24, 23:27
Medlem
Securions avatar
Nej, men filmen som visades var ju från parets video och visades 12 minuter efter att det FÖRSTA planet flög in i byggnaden.
Men innan dess så gick nyheten ut bara efter 7 minuter.

Helt normalt, allt i sin ordning, ingen utomjordisk satanistisk konspiration av varken Elvis eller Di Leva.

Ta en magnecyl och ring din läkare i morgon.
2002-04-25, 00:53
äldre konto (old)
Ej medlem
EN OMÖJLIGHET !!!

Du pratar i NATTMÖSSAN!!!

Det är en total praktisk OMÖJLIGHET att CNN eller vilken annan kanal för den delen skulle ha kunnat sända fransmannens privata film (1.a planet)
12 minuter efter kraschen!

För det första så sökte han inte upp CNN efter att ha tagit filmen, utan han drog genast tillsammans med brandmännen (det visades i Malou von Sivers program i måndags) till WTC och började filma där i området.

Men låt oss ponera att den första och enda tanken han hade i skallen var att han skulle börjat jaga upp CNN....

För det första var han en turist på besök i New York, så han skulle först börja med att fråga runt bland folk var CNN:s lokaler fanns.

Efter det så skulle han ha skilts sig från sin brandmanskamrat (vilket han inte gjorde) för att vänta på taxi, för att ta sig till CNN i New Yorks storstadstrafik.

Väl där, så skulle han blivit ombedd att ta sig till framkallningslokalen.

Sedan efter att ha väntat ett bra tag tills den proceduren var färdig, så skulle han ta sig till CNN.s studio.

Väl där, så tog dom emot rullen och började att redigera den. Sedan
började dom leta fram sekvensen där planet kraschade och sen visades
den upp för världspubliken.

Och allt detta skulle ha gått på MINDRE ÄN EN KVART ????

Driver du med mig, eller...???

Faktum är att det första planet kablades ut MINST en timme och en kvart EFTER att det andra planet kraschade!!!

DEFINITIVT INTE INNAN det andra planet !!!!!!

Så hur är det möjligt att herr George W Bush kunde se det första planet krascha på TV, om det inte hade varit Intern-TV???

Med andra ord satt karln och inväntade på Intern-TV:n terrorattacken !!!

Sedan så tog han sig till lågstadiet och snackade Getter i en halvtimme.....

VAKNA UPP !!!
2002-05-07, 11:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Oil Coup: The background is oil.

Jag har hittat ett utmärkt link som har en mycket djup förklaring.
Olja är begränsat och produktionen är på toppen ny men kimmer attskänka när om 5 år.
Civilisationen är baserat på olja, inte bara olja, but kemy, plast-industri, även jordbruket med gödningsmedel och andra produkter.
http://www.fromthewilderness.com/free/ww3/dec2001_files/background_is_oil.html
http://www.fromthewilderness.com/free/ww3/01_29_02_what_next.html
http://www.fromthewilderness.com/free/ww3/04_04_02_elephant.html

Dem har massor av bra texter.med mycket bra referenser.
Den här till ex. THE BUSH-CHENEY DRUG EMPIRE
http://www.fromthewilderness.com/free/ciadrugs/bush-cheney-drugs.html

Dem reella fascisterna är not dem som man tror.
2002-05-07, 20:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Protestlistan VÄXER!!!

Ett smakprov från protestlistan som bara växer:

Petition nr: 11 666

http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?11601TFS

"...they found the passport of a hijacker intact at ground zero (near the twin tower), although all four flight recorders (for the first time) charred & destroyed beyond recognition. And of course all this were well coordinated and controlled by OBL (Osama Bin Laden) from cave No. 600 plus in Tora Bora, Afghanistan. OBL seems to have purposely selected a Jewish religious holiday to carryout this operation which saved 3998 out of 4000 Jews who worked on these towers. He seems to have warned the Jews in advance too, that's why FBI was able to arrest 5 Jews filming the crash site live. OBL also warned Sharon to cancel his planned trip to New York the day before. OBL seems to have a soft corner for the Jews and Sharon……we believe this.??@@!!!?? You know OBL is a kind man, in order to save lives he arranged fire fighters to arrive at ground zero and be ready for action on "Monday" night (sept.10th 01) as confirmed by FIMA representative on Sep. 11th at 3.00 pm news conference.....many to come!!! "
2002-05-07, 20:22
Medlem
-> Chockad
Citat:
OBL seems to have purposely selected a Jewish religious holiday to carryout this operation which saved 3998 out of 4000 Jews who worked on these towers. He seems to have warned the Jews in advance too, that's why FBI was able to arrest 5 Jews filming the crash site live.
Tror du verkligen på den där smörjan? För mig ser det där bara ut som en vidareutveckling av det pakistanska påhittet att judarna skulle ligga bakom allt. Allt är inte sant bara för att det står på internet.
2002-05-07, 23:16
Medlem
chock

Chockad och Gavne är lika tokiga..
Chockad..du verkar vara helt insnöad på att det skulle vara en konspiration av något slag..tänk vilket slag mot DIG om nu så inte är fallet. Vilken enorm besvikelse det skulle vara för dig ifall det var (precis som det ÄR) ett gäng smutsiga terrorister med Usama Bin Laden i spetsen som låg/ligger bakom attentaten. Jag menar..all den tid du har lagt ner i denna tråden är m a o bortkastad. baaahh...hahaha

Du är ju totalt pantad om du inbillar dig att USA själva skulle köra två plan in i WTC tornen.....och då menar jag verkligen TOTALT pantad.
Jag har kollat in några av de länkar du har förmedlat här...visst är det intressant att läsa..men man behöver inte okritiskt köpa alla slags påståenden från obskyra grupper som påstår än det ena , än det andra.

Nädu..jag tor att ditt hat mot USA kan spela än avgörande roll angående ditt engagemang i denna tråd..inget annat än hat/önsketänkande.

looser

:twisted:
2002-05-07, 23:44
Medlem
Nivå snälla

Man tror inte sina ögon ibland. Folk verkar så förvirrade och, kanske värst av allt, så låsta vid sin åsikt att de inte ens kan analysera motpartens åsikter. Och nu talar jag om bägge sidor i debatten. Faktum är att det finns frågetecken kring 11:e september. Den delen i Chockads resonemang kan jag ställa upp på. Jag ställer garanterat också upp på Securion och andras skeptiska inställning till konspirationsteorier.
En fråga är inte ett svar. Att det finns frågor som kan skapa misstankar gör inte den misstänkte skyldig. Men inte heller gör ett felaktigt svar frågan ogiltig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in