Citat:
Ursprungligen postat av proof
Du är ju en total virrpanna, Chockad!
Vid tillfälle kommer jag f.ö. att för dej framlägga en fullständig bevisning, med vittnesmål, vetenskapliga fakta o.s.v på att månen är en grön ost, men att USA-imperialismen i kapitalistiskt syfte (för att öka ostförsäljningen!!!!) har ombesörjt att den blivit gul. Och eftersom det också kunnat bevisas (!!!!!) att de aldrig utfört några månlandningar så kommer Du säkert att tro på det.
Likaledes skall jag för dej bevisa att anfallet på Pearl Harbour 1941 utfördes av amerikanerna själva, som ville ha en anledning att gå i krig med Japan. Eller också att det var ett beställningsarbete av amerikanarna, som väl är en dina tokiga teorier beträffande attacken på WTC.
Dock: Om Bush yttrat sig motsägande om tider då han såg flygplanskraschen kan ha ha menat att han såg ett videband just då, alltså inte i live.
Och därmed avslutar jag för min del denna din dårpanel.
Hitler skickade faktisk en trupp sina soldater i polska uniformer som fick skära halsen av personalen på en tysk radiostation nära polsk-tyska gränser. En provokation vilken skulle "straffas" av Vater!!!!
Det har hänt alltså i modern europeik historia. Vad motsäger att det skulle inte hända igen!!!!????
Fast denna gången mycket bättre planerad med mäktig regering bakom och mördande effektiv propagandaverktyg.