Citat:
Ursprungligen postat av MrGandalf
första gången jag drack öl tyckte jag det smakade piss. nu tycker jag det är helt okej, men jag föredrar det inte för det tar så jävla lång tid att bli full på och tar bara plats i magen. dricker faktiskt hellre häxa än öl. och jag dricker aldrig alkoholhaltiga drycker bara för att njuta. sånt finns andra drycker till. slöseri med lever.
Och hur gammal är du igentligen ? "häxa". kommer jag ihåg från när jag var 13 och vi var i min kompis fars barskåp och tog en skvätt av varje flaska och hällde över i en petflaska som vi försökte tvinga i oss.
Men du kanske syftar på nått annat eftersom du tycket öl är "helt okej" och det är nått som "Häxa" inte kommer bli om du så blandar ut det med 200 liter sockerdricka.
Ont: Första gången jag drack öl (Som så många andra säger) smakade det riktigt illa. Sen blev det väl så att man inte fick tag i annat , och man fick helt enkelt lära sig. Nu tycker jag det är svårslaget som tusan att sitta ett par grabbar och ta ett par kalla bärs nårra gånger i månaden.