2008-09-16, 13:01
Medlem
Sasukos avatar
Förstår inte heller det. Säg att man har haft sex tusen gånger, fast alla gånger med samma person. Ska man då 'inte veta vad man gör'...?
Citera
2008-09-16, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Äh, så sa hon bara för att göra dig glad

OnT: Tycker det är jättegulligt att du väntat på "den rätta". Konstigt att din tjej inte tycker det?

Nej, men när det sägs efter långa samtal om ex, hennes egna syn på sin kropp och dessutom följt av en betydligt mer frigjord sexualitet, då litar jag på det. Shame on me.
Senast redigerad av brize 2008-09-16 kl. 13:07.
Citera
2008-09-16, 13:27
Medlem
Alladins avatar
Hon kanske är rädd att du skall få ett bryt och helt plötsligt vilja "leka av dig".
Citera
2008-09-16, 13:41
Medlem
Snövits avatar
Jag tycker 21 år är så pass ungt att jag inte tycker det är konstigt alls. Jag tycker inte att det är konstigt heller att bara ha varit med en och samma tjej egentligen hela livet. Det blir konstigt först om man är oskuld och börjar komma upp en bit över 20 år.
Citera
2008-09-16, 14:38
Medlem
cecels avatar
jag vet många 20-21åringar som aldrig haft sex. Så vet jag 20-21åringar som påstått att dom haft sex men bevisligen aldrig har haft det.

DVS, du är INTE konstig och speciellt annorlunda
Citera
2008-09-16, 15:42
Medlem
ladoritas avatar
Jag tycker inte att det är konstigt, Har du just träffat henne eller har ni varit ett par ett tag? Jag tror jag skulle tycka det var en fin grej iaf.. Hon blev väl bara förvånad att du var oskuld första gången för er och att hon inte visste det.

Om jag var din tjej och älskade dig och allt så tror jag snarare att min egen sexhistoria skulle störa mig mer än din, skulle nästan känna mig "inte värd dig" för att du väntat på den rätta och inte jag.

nä kör hårt och sluta nojja så blir allt bra
Citera
2008-09-16, 16:00
Medlem
kolagodiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redvelvet
Jag skulle inte vilja ha en oskuld. Inte alls för att jag skulle tycka att han var en loser om han hade väntat på "den rätta", det är väldgt fint tycker jag. Men JAG har inte väntat på den rätta, jag skulle känna mig som den värsta slampan som någonsin funnits om jag hade varit tillsammans med en oskuld, hade varit rädd för vad han skulle tycka. Jag skulle nog inte känna att jag "dög".
Dessutom tror jag att det är viktigt att få leka av sig och vill ha någon som känner att han har gjort det.
Så sex handlar inte i första hand om känslor överhuvudtaget? Är det inte någon mer än jag som tycker att sex nästintill suger om man inte är kär i personen? Sen vill man inte veta vad den andra har gjort som ni säger. Själv blir jag rentutav helt avtänd när jag ens tänker på att den jag gillar har varit med andra, har hänt att jag inte har kunnat ha sex för att jag tänkt på det.
Citera
2008-09-16, 16:09
Bannlyst
Att ha en sån kille kallas L Y X. Gillar inte lösa killar. Däremot kan det vara så att hon känner hon inte var finn og att förlora oskulden till eftersom hon inte också var det. Hon skäms med andra ord.. vanligt fenomen.
Citera
2008-09-16, 16:13
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillbenjamin
Hej,

Tänkte fråga hur vanligt det är, jag är nämligen lite mer än 21 år, och har bara varit med en tjej, en tjej jag är ihop med just nu.
Vårt sex har varit bra, och hon verkar nöjd med vårt sexliv.
Det var alltså med henne jag förlorade oskulden. Något som hon inte visste om, tills jag råkade försäga mig lite.

Hennes reaktion var att hon blev väldigt chockad, jag kände att det var enormt jobbigt av någon anledning att hon fick reda på att hon var den enda jag varit med.

Hon sa att hon inte alls hade trott det om mig (av någon anledning). Jag förklarade att jag har inte tagit så lätt på sex som andra, utan hellre velat ha det med en jag verkligen älskar.

Hon däremot har varit med en del (jag tror hon varit med en hel del, en sak som faktiskt har varit jobbigt rent psykiskt för mig)

Och min fråga är nu, vad tycker tjejer om killar som är så pass gamla (21) och har så pass lite erfarenhet,dvs bara varit med en enda tjej. Lyser det loser i skallen på mig ?

Jag vet att det säkert inte finns något generellt svar, men om någon tjej kunde säga vad ni tycker om en som bara varit med en vid 21-års-ålder, skulle det vara bra.

Du ska vara glad att du inte legat med många tjejer. Finns inget bra i det alls, ger mest ångest och problem förr eller senare. Dont worry, be happy
Citera
2008-09-16, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladorita
Jag tycker inte att det är konstigt, Har du just träffat henne eller har ni varit ett par ett tag? Jag tror jag skulle tycka det var en fin grej iaf.. Hon blev väl bara förvånad att du var oskuld första gången för er och att hon inte visste det.

Om jag var din tjej och älskade dig och allt så tror jag snarare att min egen sexhistoria skulle störa mig mer än din, skulle nästan känna mig "inte värd dig" för att du väntat på den rätta och inte jag.

nä kör hårt och sluta nojja så blir allt bra

Jag har varit ihop med henne ett tag.

Efter att ha läst era svar, så känner jag en viss lättnad. Och har även fått en insikt som borde varit självklar direkt, att det är vad hon tycker som spelar störst roll. Tack alla snälla människor!
Citera
2008-09-16, 19:37
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aioli
Folk har så sjukt konstiga hangups så jag blir tokig.

Ja, men är det inte bättre att folk är ärliga med sina konstiga hang-ups isåfall?
Citera
2008-09-17, 22:30
Medlem
KB886511Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillbenjamin
Hej,

Tänkte fråga hur vanligt det är, jag är nämligen lite mer än 21 år, och har bara varit med en tjej, en tjej jag är ihop med just nu.
Vårt sex har varit bra, och hon verkar nöjd med vårt sexliv.
Det var alltså med henne jag förlorade oskulden. Något som hon inte visste om, tills jag råkade försäga mig lite.

Hennes reaktion var att hon blev väldigt chockad, jag kände att det var enormt jobbigt av någon anledning att hon fick reda på att hon var den enda jag varit med.

Hon sa att hon inte alls hade trott det om mig (av någon anledning). Jag förklarade att jag har inte tagit så lätt på sex som andra, utan hellre velat ha det med en jag verkligen älskar.

Hon däremot har varit med en del (jag tror hon varit med en hel del, en sak som faktiskt har varit jobbigt rent psykiskt för mig)

Och min fråga är nu, vad tycker tjejer om killar som är så pass gamla (21) och har så pass lite erfarenhet,dvs bara varit med en enda tjej. Lyser det loser i skallen på mig ?

Jag vet att det säkert inte finns något generellt svar, men om någon tjej kunde säga vad ni tycker om en som bara varit med en vid 21-års-ålder, skulle det vara bra.

Som tjej hade jag älskat dig ännu mer!
Bara tanken på sin partner med andra är fördjävlig, slipper man den besparar man sig mycket onödiga svartsjuketankar! Din tjej kanske är orolig för att du kommer känna behov av att knulla me fler inom en framtid? Hon kanske känner oro över att du snart kommer vilja testa andra? Känner du inget behov av det så får du övertyga henne!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in