2008-09-15, 14:32
Medlem
Tjenare! Visst är det så att en avsugning oftast sitter riktigt bra! Men om man vill ha en avsugning och är gift med en tjej som inte gillar att suga så finns det inte så många alternativ kvar än att gå till en tjej som tar betalt för det... Lite trist är det dock att många tjejer tar upp emot en tusenlapp eller mer bara för att suga...
Så jag tänkte att det säkert är många som letar efter lite lägre priser... Så lite tips om tjejer som inte ockrar vore väl inte helt fel?
Tacksam för svar!
Citera
2008-09-15, 14:38
Medlem
kentabarss avatar
Skilj dig med din fru, dra ut på krogen och dra hem nån kåt milf. Kostar oftast bara nån drink + att du sparar alla pengar som du annars skulle lagt ut på din fru som du ändå skulle varit otrogen mot.
Citera
2008-09-15, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kentabars
Skilj dig med din fru, dra ut på krogen och dra hem nån kåt milf. Kostar oftast bara nån drink + att du sparar alla pengar som du annars skulle lagt ut på din fru som du ändå skulle varit otrogen mot.

Visst det ligger en del i vad du skriver... men med barn, hus och allt annat så är det ett för högt pris... dessutom så älskar jag min fru... Det är bara själva avsugningen som saknas...

Så tips var det som efterlystes inte råd om hur jag själv skall leva mitt liv...
Citera
2008-09-15, 15:44
Medlem
Tre gånger har TS förklarat att han är ute efter tips, och inte några jävla skämt eller moralkakor, lik förbannat kan folk inte låta bli att tramsa sönder trådar. SKÄMS!!

Ja jag är medveten om att mitt inlägg inte gjorde saken bättre, men sluta tramsa och börja svara, för bövelen!

@TS, tyvärr vet jag inte vart du skall vända dig, men hittar jag nåt så återkommer jag :]
Citera
2008-09-15, 15:52
Medlem
Beror väl på var du bor men i sthlm borde du kunna ordna det rätt snabbt av ngn billig luder, eller om du vill ha färskt kött så betala lite extra för en fjortis om du nu gillar teens...

men du hör väl hur jäväla vidrig du låter? haha billig avsugning.
Citera
2008-09-15, 17:21
Medlem
jag ger dig bara ett tips, skit i det där, att gå till en hora bakom ryggen på din fru är som att sticka en kniv i hjärtat på henne om hon skulle få reda på det, och är du inte riktigt kall och känslobefriad så kommer du må som en riktigt äcklig och dålig nolla när du är hemma hos din familj, snacka med henne och gör grejer som ni båda gillar istället, visst inga moralkakor kanske men när jag läser om sådant här så mår jag bara dåligt, folk tar sina älskade för givet och bedrar dom hejvilt, någon dag kommer då dom lämnar en för en sån tabbe, då kommer du bara att ångra den avsugningen resten av livet..
Citera
2008-09-15, 23:45
Medlem
kissmeslows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter_k78
Tjenare! Visst är det så att en avsugning oftast sitter riktigt bra! Men om man vill ha en avsugning och är gift med en tjej som inte gillar att suga så finns det inte så många alternativ kvar än att gå till en tjej som tar betalt för det... Lite trist är det dock att många tjejer tar upp emot en tusenlapp eller mer bara för att suga...
Så jag tänkte att det säkert är många som letar efter lite lägre priser... Så lite tips om tjejer som inte ockrar vore väl inte helt fel?
Tacksam för svar!

I vilken stad finns du? I Stockholm får du det du söker för 500:-....
Citera
2008-09-15, 23:59
Medlem
DishSthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissmeslow

Vardå?
Citera
2008-09-15, 23:59
Medlem
Även i göteborg kan du få det du söker för 500. Kvinnorna är direkt inte så fräscha av dom jag har sett.
Citera
2008-09-16, 08:44
Medlem
Tips...

I skrivande stund har mer än 980 personer varit inne och läst denna tråd, så uppenbarligen finns det en och annan som skulle vilja ha just vad jag söker efter...
Jävligt trist att att detta skulle bli en tråd om etik och moral...
Geografiskt sett så spelar det ingen roll vart jag bor då jag reser mycket...
Tanken med tråden är ju också att många andra kan få glädje av den...

Så vad jag vill se på denna tråd är ett smeknamn, stad och pris... resten kan alla intresserade googla fram, saknar personen i fråga en hemsida så kan mailadress fungera...

Men skriv INTE ut några telefonnummer!!! Då förstör ni inte bara för kunderna utan även för säljarna.

Så än en gång.. tips någon???
Citera
2008-09-16, 19:33
Medlem
StortHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissmeslow

Undrar det jag med.
Citera
2008-09-16, 21:18
Medlem
kissmeslows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortHelvete
Undrar det jag med.

Tror inte att jag skall lägga ut nån adress eller tel.nr här!
Googla! Billigaste jag hittade just nu på ett forum är för 150:-
Fast då är det av en kille...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här