2008-09-15, 11:59
Medlem
De håller ju på att utvecka en programvara för mac nu, någon som vet när den kommer, de sa bara att den var under utveckling så
Hade varit skönt att slippa parallels o win.
Sen nästa fråga hur är det att handla med programvaran, finns det många funktioner...
Citera
2008-09-15, 19:20
Medlem
Förhoppningsvis är detta ett dåligt skämt. Vänd dig till CMC Markets & ställ dina frågor där istället. Kan inte de svara på dina frågor kan inte heller vi göra det.
Senast redigerad av Kivan 2008-09-16 kl. 02:29. Anledning: #2 post quote
Citera
2008-09-15, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av side
De håller ju på att utvecka en programvara för mac nu, någon som vet när den kommer, de sa bara att den var under utveckling så
Hade varit skönt att slippa parallels o win.
Sen nästa fråga hur är det att handla med programvaran, finns det många funktioner...

Beror på vilka funktioner du är ute efter. Deras tekniska analysprogram har endel färdiga funktioner och möjlighet att programera egna om man vill.
Citera
2008-09-16, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odavidsson
Förhoppningsvis är detta ett dåligt skämt. Vänd dig till CMC Markets & ställ dina frågor där istället. Kan inte de svara på dina frågor kan inte heller vi göra det.

Lättare att fråga här tänkte jag
Jag har signat upp nu så ingen fara, bara att vänta får använda parallels så länge
Citera
2009-05-25, 00:12
Medlem
Det enda dom har vad jag vet planerat är en handelsplatta som stödjer webben, och på så sätt även mac datorer.

Mvh
Citera
2009-05-25, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrS.
Det enda dom har vad jag vet planerat är en handelsplatta som stödjer webben, och på så sätt även mac datorer.

Mvh

flash-klienten finns redan ute, i alla fall i andra länder
Citera
2009-05-26, 15:05
Medlem
Klienten är fullt duglig, största nackdelen IMHO är att det saknas volym och ticker. Funkar bra i parallels, har du problem med minnet så stoppa in 2000 istället för XP eller Vista.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in