Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-09-15, 04:27
Bannlyst
Såhär är det för att fatta mig kort; vill ha utförlig hjälp hur man får en nedladdad version av CS3 att fungera. Fattar inte hur man "crackar", och länka helst inte till engelska sidor, det är de enda jag hittar och är ganska dålig på att förstå alla termer, så om någon vänlig FB-are kunde hjälpa mig vore den guld värd. Har hittat versioner av CS3 som fungerar i 30-dagar enbart och sen ska man slå in någon kod, någon som vet om man kan få tag på dessa koder gratis någonstans?

Är som så att jag behöver programmet till skolan, och kommer endast behöva det hemifrån i en termin. Så det känns lite dumt att lägga ut de antalet tusenlappar som jag sett att programmet kostar för ett års användande..

Tack på förhand!
Citera
2008-09-15, 09:18
Medlem
cannaBes avatar
Om du tankar en bra release så följer det med en .nfo fil med information hur du installerar programmet. Eftersom du behöver programmet i skolan utgår jag ifrån att du läser minst på gymnasiet och då borde du ha såpass bra skills i engelska att du kan följa en guide på 2-3 punkter :P Skulle du nu inte göra det så kanske det ligger en serial i .nfo filen, använd den vid installation. När installationen är klar så ska du inte starta programmet utan byta ut exe filen som ligger i installationsmappen och byta ut den mot den crackade exe filen som ligger i mappen som heter "crack" på skivan med photoshop..

Blev kanske grötigt men du borde fatta

PEACE
Citera
2008-09-15, 10:40
Medlem
mumos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Eftersom du behöver programmet i skolan utgår jag ifrån att du läser minst på gymnasiet och då borde du ha såpass bra skills i engelska att du kan följa en guide på 2-3 punkter :P Skulle du nu inte göra det så kanske det ligger en serial i .nfo filen, använd den vid installation. När installationen är klar så ska du inte starta programmet utan byta ut exe filen som ligger i installationsmappen och byta ut den mot den crackade exe filen som ligger i mappen som heter "crack" på skivan med photoshop..

Blev kanske grötigt men du borde fatta
Så där brukade jag också göra när jag hade en PC. Men nu när jag försöker installera CS3 på Macen är det inte lika lätt då jag är en vääldig nybörjare gällande Mac OS.

Finns ens .exe-filer på Mac OS?
Citera
2008-09-15, 16:23
Bannlyst
Om man får hem en .exe fil på sin mac har man nog tankat fel va? För jag har inte fått någon .exe fil att funka iaf. Någon som vet hur man gör med mac?
Citera
2008-09-15, 16:34
Medlem
sommarlovs avatar
Du går naturligtvis till Adobes hemsida och hämtar 30-dagarsprogram för MAC, inte PC!
Sedan letar du reda på en nyckelgenerator, kör den på kompisens PC.

Väldigt Off topic: MAC-ägare ställer så BASIC-frågor, är det bara jag som tycker det?
Det verkar som om ni sitter i skyddande OSX-skal, så fort ni behöver röra er utanför det blir ni helt spattiga!
Citera
2008-09-15, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Du går naturligtvis till Adobes hemsida och hämtar 30-dagarsprogram för MAC, inte PC!
Sedan letar du reda på en nyckelgenerator, kör den på kompisens PC.

Väldigt Off topic: MAC-ägare ställer så BASIC-frågor, är det bara jag som tycker det?
Det verkar som om ni sitter i skyddande OSX-skal, så fort ni behöver röra er utanför det blir ni helt spattiga!

Vart hittar man en nyckelgenerator?

Kanske också en basic-fråga, vad vet jag? Nej, men det är skönt att sitta skyddad i sitt OSX-skal.
Citera
2008-09-15, 18:13
Medlem
Varför Adobe CS3 för? Kolla in pixelmator ist för jag misstänker du pratar om Photoshop CS3?

Pixelmator är riktigt bra bildbehandlings/ritprogram och kostar bara en bråkdel av Photoshop.
Citera
2008-09-15, 20:48
Medlem
Deliras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov

Det gäller väl generellt med både Windows- och Mac-användare mer än specifikt just för oss Mac-användare. Kolla vilket random win-forum som helst så kryllar det av trådar med väldigt, så kallade, "basic" frågeställningar.
Citera
2008-09-15, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ehnvis
Varför Adobe CS3 för? Kolla in pixelmator ist för jag misstänker du pratar om Photoshop CS3?

Pixelmator är riktigt bra bildbehandlings/ritprogram och kostar bara en bråkdel av Photoshop.

Men jag vill hitta något gratis alternativ då jag som sagt är student och inte har ens dom 59 dollar som programmet du tipsade om. Har ju hört att Photoshop CS3 ska vara absolut bäst, och att de går att få gratis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in